REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, December 2, 2011

Apa Kelayakan Shahrizat & Keluarga untuk Bela Lembu?

Baik UMNO, Noh Omar, Khairy Jamaluddin dan seluruh mereka yang pro BN, mereka tidak dapat menjelaskan persoalan ini.

Apa kelayakan famili Shahrizat untuk mendapat bantuan NFC dalam projek NFC.

Perlu diingat, projek NFC diluluskan oleh Timbalan Perdana Menteri sekarang ini yang pada masa itu adalah Menteri Pertanian, YB Muhyiddin Yaasin.

Yang hairan juga, kenapa Khairy Jamaluddin yang bersuara lantang dalam isu ni?

Harus juga diingat, Shahrizat adalah juga Menteri Kabinet duduk dalam kabinet. Kabinet yang sama membuat keputusan untuk meluluskan permohonan pinjaman itu atau tidak.

Bagaimana pula dengan ribuan penternak lembu seluruh Malaysia yang jauh lebih berpengalaman dari Shahrizat. Mengapa mereka tidak diutamakan dalam projek ini.

Mengapa diberikan NFC kepada keluarga Syahrizat yang kemungkinan besar tidak pernah melihat lembu secara dekat sepanjang hayat mereka?

KEKAYAAN UMNO UNTUK ANAK BERANAK PEMIMPIN UMNO

Kita dah lupa ke? Bagaimana Maahthir guna duit Petronas sejumlah RM1.6 billion untuk selamatkan anaknya yang hampir bangkrap kerana anaknya tidak tahu meniaga? Padahal, kalau Petronas tunggu anak Mahathir itu bangkrap, Petronas cuma perlu berbelanja tidak sampai 1/8 dari jumlah itu untuk membeli semua aset yang bakal dilelong oleh bank?

Apa bezanya di sini. Anak2 pemimpin UMNO lebih tinggi dari semua ahli2 dan aktivis UMNO. Mereka lebih tinggi kastanya berbanding rakyat marhean seperti kita. Kalau kita berniaga, terpaksa berpulun2 minta hutang dan biasa ditolak oleh berbagai pihak.

Kalau anak2 pemimpin UMNO, tak payah mintak. Semuanya akan disediakan oleh kerajaan. Mirzan yang pemalas dan tak reti berniaga tu pun tak perlu risau pasal rugi kerana bila rugi, PETRONAS datang untuk selamatkan.

Inilah dia KETUANAN MELAYU. Ketuanan Melayu mengkayakan anak beranak dan kroni pemimpin.

~Tulang Besi~

No comments: