REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Sunday, March 11, 2012

Wang Yayasan Selangor Dirompak RM500 Juta Waktu Bawah UMNO

Rupa-rupanya, selama ini orang Melayu ditipu untuk menyokong UMNO dan Barisan Nasioonal. Ditipu kerana kononnya dengan menyokong UMNO, Melayu akan gagah perkasa.


Namun, menurut Pengurus Besar Yayasan Selangor yang baru, Ilham Marzuki, wang Yayasan Selangor telah lesap lebih RM500 juta sewaktu ia dibawah penguasaan UMNO dan Barisan Nasional

Tidak diketahui kemana pergi wang yang sebegitu banyak itu.

Namun, yang rakyat tahu, bekas MB Selangor sendiri membelanjakan wang yang sebegitu banyak (RM1.5juta) untuk berjalan-jalan bersama keluarga ke Disneyland dan Perancis.

Kalau seorang belanja RM1.5 juta, agaknya dekat 350 orang2 besar UMNO yang telah keluar makan angin ke Disneyland dan Perancis?

Yang masih sengkek dan merempat hanyalah orang-orang Melayu yang lain seperti saya. Kais pagi makan pagi.

HIDUP UMNO!!!! HIDUP MELAYU!!!!!

~Tulang Besi~

No comments: