REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Sunday, January 8, 2012

Ini Akan Terjadi Jika Anwar Dipenjarakan

Apa yg Melayu boleh banggakan dengan UMNO setakat ini. Kalau dilihat bangsa Melayu ketinggalan dari segi ekonomi dalam setiap kategori. Misalnya:


1.0 Dari 10 orang paling kaya di Malaysia, hanya seorang sahaja dari bangsa Melayu walaupun Melayu adalah majoriti penduduk Malaysia (Syed Mokhtar).

2.0 Dari sepuluh perniagaan terbesar di Malaysia, tiada satu pun milik bangsa Melayu

2.1 Mengapa ini berlaku? Edmund Terence GOmez menjawab:

"Jelas Edmund lagi, situasi ini mencerminkan realiti persekitaran perniagaan negara di mana usahawan Melayu yang tulen dan berdaya saing sering diketepikan oleh dasar dan pentadbiran BN. Hanya usahawan yang mempunyai hubungan dengan pe-mimpin-pemimpin Umno mendapat faedah daripada dasar-dasar kerajaan


3.0 Pendapatan per kapita orang India masih lebih tinggi dari orang Melayu. Ertinya orang India lebih kaya dari orang Melayu di Malaysia.

4.0 Ekonomi di Malaysia masih bukan ditangan orang Melayu walaupun UMNO telah memerintah lebih 50 tahun

6.0 Korupsi dan salah guna kuasa semakin bertambah buruk di bawah UMNO, bukan bertambah baik.

7.0 Masaalah sosial juga semakin buruk di bawah UMNO. Dulu tiada buang bayi, skrg dah berlambak bayi dibuang.

8.0 Penghayatan Islam juga semakin buruk di bawah pemerintahan UMNO. UMNO bukan sahaja merosakkan orang Melayu, mereka juga aktif menolak hukum Islam dari dilaksanakan.

Maka, apa perlunya orang Melayu terus menyokong UMNO? Keadaan orang Melayu bukannya semakin baik tetapi semakin buruk. Harapan orang Melayu untuk mencari makan hanyalah dengan bekerja dengan kerajaan.

Namun, sampai bilakah kerajaan mampu menanggung bilangan orang Melayu yang mencari kerja ini? Apa akan jadi nanti bila minyak kita habis? Mampukan kerajaan membayar gaji orang2 Melayu ini?

UMNO hanya mengkayakan pemimpin2 mereka serta anak beranak mereka. Lepas itu, mereka mengkayakan kroni mereka. Majoriti orang Melayu hanya dibuai mimpi indah dengan pengunaan TV dan akhbar yang mereka kuasai. Orang Melayu sentiasa dibuai mimpi indah supaya terus menyokong UMNO mengkayakan anak beranak dan kroni mereka.

Jelasnya, UMNO terbukti tidak akan mampu lagi memimpin orang Melayu. Mereka hanya tahu merompak dan memiskinkan orang Melayu i.e FELDA. Zakat pun diorang nak rompak apatah lagi tabung-tabung lain.

Soalnya, apabila semua kekayaan orang Melayu telah dirompak UMNO, apa lagi yang tinggal pada orang Melayu?

~Tulang Besi~

No comments: