REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, January 23, 2012

Pencacai Tua Katak Boroi Mula Menyalak

Pak Brahim merangkap Katak Tua dan Pencacai Tua menuduh MB Selangor memecat Hassan Ali dari menjadi exco Selangor yang memegang portfolio Hal Ehwal Islam Selangor kerana menyokong aktiviti tidak bermoral. Tuduhan pencacai tua katak boroi ni kerana benci dan dendamnya dia kepada Anwar Ibrahim.

Kalau Sultan pun sudah perkenan tentulah tuduhan Pak Brahim selaku pencacai tua katak boroi tu menghina Sultan Selangor dan seluruh rakyat Selangor. Memang barua dan celakalah mulut busuk si bangang ini. Si mangkuk ni kata PAS merelakan kekalahan Islam semata-mata memperttahankan liwat dan ini jelas PAS mengkhianati Islam.

Sedap je mulut si barua ni cakap yang PAS mengkhianati Islam. Habis yang hang dok fitnah Anwar Ibrahim tu hang ada ka bukti kukuh untuk menuduh Anwar liwat SayFOOL gay tu. Kalau ada mana-mana mamat nak buat lawak kata Pak Brahim si pencacai tua katak boroi telah meliwat dia tidakkah hang rasa malu... keluarga hang rasa malu...parti katak puru hang rasa malu...

Tetiba bila mahkamah bicara hang menang kerana tak munasabah sekor katak boroi nak meliwat manusia walaupun ada DVD dikeluarkan oleh puak-puak bangang tolol ni. Rakyat pun tahu dan boleh fikir mana yang betul atau langsung logik bangang.

Jadi kalu mahkamah dah bebaskan hang kalau rakyat masih kata hang liwat mamat tu hang takkan tak rasa apa-apa? Lainlah kalau hang tu memang kayu...!!!

Lu pikirlah katak boroi janganlah kata PKR tu salah atau PAS tu salah dan dua parti ini menggadai agama kerana bergabung dengan DAP. Agama tetap agama tapi perjuangan tetap diteruskan. Sebenarnya yang mengkhianati perjuangan Islam hang lah bodoh.

Jadi calon dan menang undi rakyat atas tiket PAS tapi bila menang hantam PAS dan tok guru. Memang lu banyak cilaka la pencacai tua katak boroi. Lu mampus hidup balik pun memang mulut lu tahap sampah punya bau. Lancau la lu Pak Brahim Ali.

No comments: