REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Tuesday, September 11, 2012

MahaFiruan Dan UMporNO Fitnah Anwar

Masihkah kita ingat serangan awal Dr Mahathir kepada Anwar ibrahim sewaktu Anwar Ibrahim dipecat dan diaibkan?

Antara serangan awal Dr Mahathir terhadap Anwar sejurus selepas September 2, 1997 adalah Anwar Ibrahim dituduh sebagai agen IMF".

Anwar telah dianggap sebagai pengkhianat negara kerana mahu mengambil bantuan IMF sekaligus menyebabkan MAlaysia akan hilang kemerdekaan dan kebebasan diri. Tulang Besi telah membuat sedikit kajian berkenaan IMF ini.

Melalui WIKIPEDIA, Tulang Besi belajar:

"The members of the IMF are 188 members of the UN and the Republic of Kosovo[a].

TERJEMAHAN:Negara2 anggota IMf adalah kesemua 188 negara yang menganggotai PErtubuhan Bangsa2 Bersatu serta Republik Kosovo"

Dengan kata lain, Malaysia adalah salah satu negara anggota IMF kerana kesemua negara anggota Pertubuhan BAngsa2 Bersatu adalah anggota IMF.

Maka, jelaslah kita bahawa kita telah tertipu dengan propaganda UMNO dan Dr Mahathir Muhammad.

Sekiranya IMF ini jahat dan menzalimi Malaysia, seharusnya Mahathir dan UMNO membawa keluar Malaysia dari menganggotai IMF.

Namun, apa yang berlaku, setelah lebih 14 tahun memfitnah Anwar Ibrahim sebagai agen IMF, UMNO terus mengekalkan Malaysia sebagai ahli IMF.

Malahan, Dr Mahathir yang terdedah telah membuat pinjaman kepada Bank Dunia seperti yang ditunjukkan di dalam gambar dibawah:
~tulang besi~

No comments: