REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, July 25, 2012

Hidup BERSIH Tolak SPR Kotor

Semalam Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur dengan rasminya telah mengisytiharkan bahawa BERSIH 3.0 adalah sebuah pertubuhan yang sah dan menyalahi undang-undang. Sebagaimana yang kita sedia maklum sekarang banyak keputusan mahkamah yang menyebelahi parti pembangkang. Mungkin transformasi Murujib yang tersilap langkah atau tersalah tafsir oleh beberapa kementerian menyebabkan perkara ini berlaku.

Murujib nak buat transformasi kononnya nak tunjuk pada rakyat bahawa dia benar-benar nak adakan demokrasi. Kononnya demokrasi terpimpinlah tu. Terpimpin kepala hotak kau... Sebab tu bila diadakan BERSIH 3.0 seluruh agensi KERAjaan BumNgok terus menerus mengutuk BERSIH 3.0 dan meminta semua peserta BERSIH 3.0 ditahan.

Korang nak nampak tak betapa haram jadahnya pak-pak menteri UMporNO ni. BERSIH 3.0 adalah ancaman yang paling ditakuti oleh KERAjaan Murujib. Sampai sekarang Murujib masih tidak dapat tidur lena memikirkan bila nak buat PRU13. Pejam saja mata terus mimpi ngeri akan disoal siasat kalau kalah dalam PRU13 nanti.

Dalam kes Anwar Ibrahim hari tu pun Murujib dengan bini dia tak nak jadi saksi liwat. Takut kena jerkah dengan Karpal Singh kot. Kalau tak buat salah nak takut apa jadi saksi kan? Ini semua adalah perancangan rapi Murujib dengan penasihatnya. Siapa penasihat atau master mind Murujib ni? APCO ke? Kan APCO tu Yahudi laknatullah bukannya senang tengok orang Islam membangun dan bersatu.

Kini kami rakyat yang berjuang dalam BERSIH 3.0 meminta Murujib dan segala barua-barua pak menteri memohon maaf secara terbuka. Lantak koranglah nak terbuka macam mana. Nak mohon dalam tv ka, dalam radio ka, dalam surat khabar ka, dalam majalah ka, dalam DVD ka janji mohon maaf.

Terima  kasih dan tahniah aku ucapkan kepada Hakim Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur Datuk Rohana Yusof yang aku rasa berani membuat keputusan yang begitu sukar dalam kariernya sebagai hakim. Kalau beliau telah mengisytiharkan BERSIH 3.0 adalah sah macam mana pula dengan kekejaman polis dalam bERSIH 3.0?

Boleh tak kalau peserta-peserta BERSIH 3.0 saman pula tindakan polis yang kasar dan melampau sehingga menimbulkan provokasi. Aku rasa kalau peserta BERSIH 3.0 dibenarkan masuk Dataran Merdeka untuk DUDUK dan BANTAH tak jadi pelbagai peristiwa macam ni. Yang boleh terjadi kacau bilau sebab polis sendiri yang merancang provokasi untuk menunjukkan bahawa BERSIH 3.0 ni kotor.

Tapi Allah Maha Melihat dan Maha Mengetahui niat baik peserta BERSIH 3.0. Jadi mungkin keputusan sah BERSIH 3.0 pun adalah dari pertolongan Allah juga. Alhamdulillah.

HIDUP BERSIH
TOLAK SPR YANG KOTOR

No comments: