REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, July 25, 2012

Masa Depan Mangsa Kekejaman Polis Kabur

NONESeorang peserta perhimpunan BERSIH 3.0 mungkin tidak dapat menceburi kerjaya sebagai jurutera mekanikal apabila diagnosis klinikal menunjukkan beliau buta setelah terkena satu kanister gas pemedih mata.

Asrul Wadi Ahmad, 27, terkena kanister gas pemedih mata di mata kirinya ketika menghadiri perhimpunan pada 28 April.

Beliau memberitahu panel siasatan Suruhanjaya Hak Asasi Manusia (Suhakam) bahawa beliau tamat pengajian daripada Universiti Tun Hussein Onn pada Februari.

Sejurus selepas itu, Asrul berkata beliau ditemuduga untuk jawatan pembantu jurutera di sebuah firma di Pulau Pinang dan mendapat surat pelantikan selepas insiden berkenaan pada 28 April. Katanya, firma pada awalnya memberi lanjutan seminggu kepada tarikh melaporkan diri untuk bekerja dan kemudiannya tempoh itu dilanjutkan lagi selama sebulan.

Asrul berkata, beliau kemudiannya terpaksa memberitahu firma itu bahawa keadaan matanya hanya dapat dipastikan dalam tempoh enam bulan.

"Mereka (majikan) kata penglihatan sangat penting dalam skop kerja dan mereka perlu mempertimbangkan semula tawaran itu," kata Asrul.

~MK~

No comments: