REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Thursday, January 5, 2012

Katak Nak Pertahankan Keamanan Negara?

Wow! Wow! Bukan main lantang mamat sekor ni yang juga pemimpin KATAK Perkasa akan menyekat penyokong Datuk Seri Anwar Ibrahim yang akan berhimpun di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur 9 Januari ini. Aku ingat lagi tapi tak taulah kalau korang pun ingat sama tahun lalu mamat Raja Katak ni turut mengeluarkan kenyataan mahu menyekat Himpunan Bersih 2 yang diadakan 9 Julai 2011 dengan mahu mengadakan himpunan anti Bersih. Aisey brader. Tarikh dia lebih kurang sama lah angka 9 juga.

Huhuhu tapi bila tiba masanya bukan setakat muka Raja Katak ni tak nampak. Katak puru sekor pun tak ada atas jalan. Himpunan Bersih yang disertai lebih 50,000 rakyat itu mungkin menjadi mimpi ngeri Raja Katak tu kot. Yang geli pundi kencing aku ada lagi sekor mamat yang bergelar MAHAGARU silat tersohor negara lah katakan.

Dengan semangat untuk mengampu PM Murujib MAHAGARU tu pun kata jangan sampai rakyat kena belasah dengan ahli-ahli silat taik kucing dia tu. Apa mangkuk tu ingat dia sorang saja yang pandai bersilat? Rakyat yang tak belajar bersilat silap-silap hari bulan boleh bagi penampar maut kat muka pengikut silat taik kucing dia tu.

Polis dah pun keluarkan macam-macam gambar dalam youtube kononnya jangan sampai rakyat Malaysia jadi macam rakyat di London dan negara-negara luar lain. Merosakkan harta benda awam, bakar kedai, itu ini dan segala macam benda bodoh untuk memperbodohkan rakyat. Sedangkan ada seorang peserta BESIH 2 yang meninggal disebabkan polis bukannya rakyat yang bunuh.

Aku tengok macam polis dah tahu pula keputusan mahkamah terhadap Anwar Ibrahim setidak-tidaknya  rakyat cuma nak beri sokongan moral kepada pemimpin tokoh Reformasi atau Ketua Pembangkang Parlimen Malaysia. Walau apa pun keputusan yang diumumkan, Pakatan dan PKR telah bersedia menggalas amanah memimpin negara serta berusaha mengembalikannya ke landasan yang tepat.

~harakah~

No comments: