REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, April 30, 2012

Beratus-ratus Rakyat Ditahan Polis

Seramai 512 orang termasuk 30 orang wanita dan lima kanak-kanak ditahan polis dalam operasi ke atas peserta perhimpunan BERSIH 3.0 di ibu negara semalam, menurut kenyataan PDRM hari ini.

Ketua Polis Kuala Lumpur Datuk Mohmad Salleh berkata kesemua individu berkenaan dibebaskan selepas diambil keterangan.

Dalam perkembangan berkaitan, kenyataan Mohmad turut mengesahkan bahawa seorang anggotanya, Sjn Zaini Nawawi, 53, polis meninggal dunia di Kuala Lumpur semalam.

Kematian tersebut tiada kena mengena dengan tindakan polis ketika menyuraikan perhimpunan BERSIH, jelasnya.

"Anggota tersebut meninggal dunia kerana mengalami sesak nafas ketika menjalankan tugas rondaan biasa di kawasan Bukit Bintang," katanya lagi.

Bagaimanapun, beliau mengesahkan bahawa seramai 13 orang anggota polis mengalami kecederaan ketika menyuraikan perhimpunan BERSIH.

"(Seramai) sebelas orang daripada dirawat sebagai pesakit luar di Hospital Kuala Lumpur dan Pusat Perubatan UKM, manakala dua orang lagi masih menerima rawatan di Hospital Kuala Lumpur," katanya.

Dua anggota berkenaan ialah L/Kpl Mohd Wasir Abu yang didakwa dipukul dan terjatuh daripada motosikal dan juga Konst Mohd Kamil Parimin yang mengalami kecederaan di kepala.
 
~MK~

No comments: