REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, May 16, 2012

Bolehlah buat senaman punggung depan rumah PM

Apa tindakan pihak berkuasa dengan kehadiran orang awam di hadapan rumah Pengerusi Bersama BERSIH 3.0 Datuk Ambiga dengan membuat pelbagai aksi lucah dan memaki hamun? Takkanlah kerana marahkan rakyat semasa perhimpunan BERSIH 3.0 hari itu pihak polis atau pihak berkuasa tidak mengambil apa-apa tindakan.

Kalau pihak berkuasa lebih-lebih lagi Timbalan Ketua Polis Negara pun dah cakap selagi tidak mengganggu ketenteraman awam dan tidak merosakkan harta benda awam peniaga atau orang awam dibenarkan berkumpul di depan rumah Ambiga tidak menjadi satu kesalahan aku rasa OK jugak.

Lepas ni bolehlah ramai-ramai peniaga datang jual makanan di depan rumah Ambiga dan Ambiga bolehlah beli makanan pelbagai jenis. Ada makanan Melayu, makanan Cina, makanan India, Western Food pun ada kot. Dan semakin terkenallah Ambiga sebab orang ramai yang tak tahu di mana rumah Ambiga dah tahu. Yang best sekali keselamatan Ambiga terjamin dari pencuri kerana terlalu ramai peniaga dan orang awam datang membeli meriah lah sikit.

Kalau macam tu korang terperasan tak kalau tindakan membenarkan orang ramai buat demo depan rumah Ambiga tu dibolehkan pastinya kita boleh buat demo depan rumah orang lain juga. Maksud yang aku faham kalau kita tak sukakan seseorang bolehlah kita angkat geng berdemo depan rumah orang tu selagi tak mengganggu ketenteraman awam dan merosakkan harta benda awam.

Macam mana maksud tak ganggu ketenteraman awam kalau dah sebelah-sebelah tu ada rumah jiran-jiran? Melainkan kalau orang yang kita tak geram tu rumahnya dalam hutan? Nak berdemo pun lantaklah. Itupun kalau tak ganggu ketenteraman haiwan pula. Aku rasa harimau dan monyet pun tahu marah kalau buat senaman punggung dalam hutan.

Kalau rakyat selepas ni buat BERSIH 4.0 dengan senaman punggung depan FRU, depan balai, depan rumah menteri, depan mana-mana tempat yang sesuai adakah dibolehkan? Itulah kalau nak keluarkan statement pun tengoklah sikit. Jangan main pakai redah jer bila bercakap tu.

Kita ni berpengaruh dan rakyat akan mentafsir dengan pelbagai tafsiran. Takut sila-silap haribulan rakyat berdemo senaman punggung depan Putrajaya pula. Apa macam???

No comments: