REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Tuesday, December 11, 2012

Biografi Rosmah Nak Jawab Fitnah?

Pelancaran buku biografi Bik Mama atau lebih dikenali sebagai Rosmangkuk bini Murujib The First Lady telah dilancarkan oleh dan akan dijual kepada umum pada bulan Januari tahun depan. Bik Mama berkata buku tu tebal gila setebal 164 muka surat yang menceritakan sejarah hidup dan bakal menjawab segala tuduhan dan fitnah yang dilemparkan oleh pembangkang.

Setahu akulah kalau buku biografi ni ditulis ringkas sahaja tentang riwayat hidup seseorang tokoh. Kira Bik Mama ni pun tokoh jugaklah kan. Yelah bini PM kita kira tokohlah tu. Tokoh cincin 24 juta, tokoh pergi shopping kat Dubai, tokoh Permata kira semua yang berkaitan dengan Bik Mama ni berkaitan dengan duit! duit! duit! Kira tokoh duit lah kot.

Baguslah rakyat pun nak tahu jugak sejarah hidup Bik Mama. Mesti laris gila buku tu nanti tapi janganlah pulak tulis dalam bahasa Inggeris. Kesian orang-orang kampung yang tak tau nak baca. Komfom orang-orang kampunglah yang paling ramai nak beli sebab nak tahu macam mana Bik Mama menabung sejak dari kecil sampai boleh beli cincin 24 juta ringgit. Aku pun nak tau jugak sebab anak aku menabung sekarang ni pun campur dengan duit raya campur lagi dengan duit orang bagi masih tak cukup-cukup nak jejak angka ribu.

Lepas tu buku Bik Mama ni siapa penulisnya??? Bik Mama sendiri atau pengampu? Kalau pengampu malas lah nak baca sebab dah lari version ori lah pulak. Nanti asyik nak mengampu jer sampai lupa objektif nak jawab fitnah. Memang pelik nak jawab fitnah dalam buku biografi. Tapi takper kita tunggu dan lihat. Kalau korang beli buku tu semata-mata nak tahu bagaimana Bik Mama jawab fitnah perhatikan betul-betul ayat dia tau.

Kalau setakat tulis parti pembangkang memfitnah saya menggunakan duit rakyat pergi ke Dubai menginap semalam sampai beratus ribu ringgit di hotel yang tak tau dah berapa bintang itu semua fitnah! Fitnah! Saya pergi ke sana dengan duit tabungan saya sendiri. Dengan duit elaun bini PM sendiri. Mana ada nama rakyat pada duit saya tu. Jadi duit sayalah.

Yang kes Altantuya tu saya tak kenal pun. Saya tak terbabit dengan babak pengeboman berani mati macam pengebom Bali tu. Laki saya pun tak kenal. Kalau jumpa dalam mana-mana blog gambar Murujib dengan Altantuya tu depa tu jeles tak dapat ngorat Altantuya jadi depa buat la superimpose. Alah budak-budak tadika pun tak percaya yang korang nak percaya buat apa.

Sumpah saya tak terlibat dengan semua tu. Itu fitnah semata-mata.

Kalau Bik Mama cakap macam tu korang yang beli hempuk jer dalam longkang. Bukan setakat budak tadika budak 2 tahun pun tau nak cakap macam tu.

No comments: