REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, January 9, 2013

Himpunan Kebangkitan Rakyat 12.01.13


Himpunan Kebangkitan Rakyat yang mungkin akan diadakan pada 12 Januari ini di Stadium Merdeka, Kuala Lumpur dengar khabarnya mendapat lampu hijau daripada PDRM yang akan menjadi fasilitator kepada perhimpunan tersebut selepas penggubalan Akta Perhimpunan Aman2012 (Akta 736) oleh Murujib baru-baru ini.

Ketua Polis Negara Tan Sri Ismail Omar meminta rakyat yang hadir pada hari tersebut datang dengan bersenang lenang tanpa ada unsur-unsur provokasi yang boleh mengundang kepada kemarahan rakyat seperti yang berlaku dalam BERSIH 3.0.

Jika perhimpunan aman seperti ini boleh berlangsung dalam keadaan baik, mungkin negara akan mencatat sejarah tersendiri bahawa sebelum-sebelum ini memang rakyat datang dengan tangan kosong namun disebabkan adanya provokasi daripada pihak lain terutama anggota polis sendiri yang menyamar dengan memakai pakaian seperti para peserta demo menyebabkan kemarahan rakyat yang memuncak.

Namun rakyat perlu ingat dan tahu bahawa akta yang digubal adalah seperti berikut:

Seseorang itu melakukan kesalahan jika, bukan warganegara menyertai perhimpunan, menganjurkan perhimpunan di tempat larangan dan dalam jarak 50 meter dari had larangan, menyertai dan menganjur protes jalanan, seseorang bawah umur 21 tahun menganjurkan perhimpunan, kanak–kanak menyertai perhimpunan (bawah 15 tahun), merekrut atau membawa kanak-kanak untuk perhimpunan.

Jadi apa salahnya kalau kita sediakan payung sebelum hujan dek kena sembur dengan waterconan. Yang pasti LAWAN TETAP LAWAN.

No comments: