REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, November 4, 2013

PAS Mungkin Menang Tipis

Pusat pembuangan undi sudah ditutup dan kertas undi mula dikira di Dewan Undangan Negeri (DUN) Sungai Limau. Keputusan dijangka diperoleh pada jam 10 malam ini.

(Malaysiakini bagaimanapun akan melaporkan tidak rasmi dari masa ke semasa.)

Siapa yang menjadi pilihan pengundi - sama ada Ahmad Sohaimi Lazaim (BN) atau Mohd Azam Samat (PAS) - akan terjawap tidak lama lagi.

Sungai Limau selama ini menjadi kubu kuat PAS. Ia dimenangi bekas menteri besar Kedah almarhun Tan Sri Azizan Razak untuk lima penggal berturut-turut.

PAS cuba mengukuhkan penguasaan mereka dengan menambah majoriti. Dalam pilihan raya umum lalu parti Islam itu menang dengan majoriti 2,774 undi.

Untuk itu, BN, dengan slogan "Berani Hijrah", disokong dengan kekuatan menteri besar baru Datuk Mukhriz Mahathir cuba merampasnya daripada tangan PAS.

Seramai 85.5 peratus (22,642 pemilih) daripada 27,222 pemilih dalam Dewan Undangan Negeri (DUN) itu menunaikan tanggungjawapnya hari ini.

No comments: