REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, June 15, 2011

Polis Nak Halang BERSIH 2 Atau PERKASA?

Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishamuddin Hussein menyerahkan kepada polis untuk mengambil tindakan ke atas penganjuran perhimpunan BERSIH 2.0. Ketika ditanya, beliau mengelak sama ada polis perlu mengambil tindakan untuk menghalang penganjuran bagi kedua-dua perhimpunan tersebut.

"Jadi sengaja saja (teruskan rancangan untuk berhimpun), saya tengok berdegil hendak meneruskan tujuannya.
"Tapi kalau saya jawab nanti jadi polemik politik pula," katanya ketika ditanya dalam satu sidang media hari ini.

Beliau turut berhasrat supaya polis mengambil tindakan sekiranya perhimpunan berkenaan menjadi "ancaman kepada keselamatan negara dan rakyat."

"Itu yang perlu diambil kira, tapi bukanlah diambil kira oleh saya. Ia akan diambil kira oleh pihak berkuasa iaitu pihak polis," katanya lagi ketika ditanya dalam satu sidang media hari ini.

Tambahnya, polis juga perlu melihat sama ada isu yang dibawa dalam perhimpunan berkenaan merupakan isu politik memandangkan berpuluh-puluh laporan polis telah dibuat.

Perhimpunan BERSIH 2.0 anjuran Gabungan Pilihan Raya dan Adil pada 9 Julai di pusat bandar Kuala Lumpur itu dijangka akan bertembung dengan satu lagi kumpulan penunjuk perasaan yang dikerah oleh Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia.
~MK~

No comments: