REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, June 20, 2011

Pengerusi SPR Barua UMporNO Membisu Berkenaan Dakwat Kekal

Kenyataan Pengarah Suruhanjaya Pilihanraya yang terbaru cuba untuk menampakkan seolah-olah BERSIH membuat tuntutan yang tidak munasabah. Namun, bagi Tulang Besi, ia seharusnya tidak menjadi satu kehairanan.

Ini kerana umum mengetahui SPR adalah biro UMNO. Yang terbaru adalah dalam pilihanraya Sarawak apabila calon BN di Muara Tuang telah dibenarkan bertanding walaupun tidak mengepilkan laporan kewangan beliau di dalam borang penamaan calon.

Juga, SPR telah menolak mentah-mentah permintaan PKR untuk kiraan semula di DUN Senadin walaupun Akta Pilihanraya membenarkannya. Itu tidak masuk lagi tindakan2 SPR yang menyebelahi Barisan Nasional yang telah menyebabkan kerajaan PR Perak jatuh.

Yang menarik dari kenyataan terbaru Pengerusi SPR yang terbaru adalah keengganan beliau menyentuh tuntutan dakwat kekal kepada setiap pengundi. Berbagai2 contoh yang diberikan oleh beliau untuk menolak tuntutan2 BERSIH, namun tuntutan pemakaian dakwat kekal tidak disentuh oleh beliau.
Ini kerana TIADA ALASAN bagi SPR untuk TIDAK MELAKSANAKAN pemakaian dakwat kekal. Negara Indonesia yang mempunyai 238 juta jiwa itu boleh melaksanakan pemakaian dakwat kekal kepada setiap pengundi.
Maka, TIADA ALASAN UNTUK SPR MALAYSIA untuk tidak melaksanakan tuntutan ini. Indonesia yang jauh lebih besar dan lebih komplex pilihanrayanya boleh melaksanakan sistem ini, inikan pula Malaysia yang hanya mempunyai 27 juta jiwa.

Jelas dan terang, SPR telah melacurkan diri mereka untuk UMNO dan Barisan Nasional. Mereka tidak akan berganjak dari melakukan perubahan2 yang dituntut rakyat Malaysia melainkan rakyat Malaysia sendiri bangun dan menuntutnya.
Ingatlah kesemua diktator dalam dunia bermula kejatuhan mereka dengan mereka menipu dalam pilihanraya mereka. Di Mesir, misalnya, setahun sebelum revolusi Mesir 2011, Mubarak telah melakukan penipuan pilihanraya secara terang-terangan sehingga ke tahap rakyat sudah tidak tahan lagi dan turun ke jalanraya.
Masanya rakyat Malaysia menuntut hak mereka. Ayoh BERSIH 2.0

~Tulang Besi~

No comments: