REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, June 20, 2011

UMphorNO Rekrut Militan

Dekat atas ni gua print screen 1 komen dari PenChaChai UMphorNO yang menggunakan nama ala-ala geng Hackers yang ditakuti oleh KERAjaan iaitu "Anonymous"... Biasanya orang kalau nama dia ganas, dalam hati mesti ada taman. teloq simpan dalam pungkoq Sepul.

Gua suka nak jawab sikit soklan bodoh mangkaq ni.

Rupa-rupanya puak-puak UMphorNo Khawarij mengaku bahawa Perhimpunan BERSIH 2.0 mendapat sambutan yang amat-amat hebat dari rakyat Malaysia sehingga puak-puak ni "takut" pihak penganjur tak mampu untuk mengawal "Berpuluh-puluh Ribu" peserta Himpunan BERSIH 2.0.

Telah tercatit dalam sejarah di dunia bahawa Perhimpunan BERSIH yang pertama pada tahun 2007 telah berjalan dengan aman dan jayanya walaupun banyak berlaku kes-kes dimana pihak penguasa telah mengasari peserta BERSIH 2007 dengan siraman water canon, tembakan Bom Asap dan lain-lain.

Kesemua insiden keganasan pihak berkuasa tersebut telah ditangani dengan baik sekali oleh pihak penganjur BERSIH 2007 tanpa berlaku apa-apa kerosakkan atau kerugian oleh negara Malaysia manakala dipihak peserta pula, ramai yang mengalami kerugian akibat tindakan tidak cerdik pihak penguasa.

Dekat bawah ni ada sikit bahan yang boleh kita buat rujukan.

Ini "Ikrar" dari seorang "Pemegang Amanah"... Tanggung-jawab beliau sangat-sangat besar dalam memastikan Kesejahteraan Rakyat dan Negara Malaysia.

Misi dan Visi para Anggota Beruniform.

Seksyen 3 (3) Akta Polis 1967
Seksyen 3 (3) Akta Polis 1967 menggariskan:
Demi kedaulatan negara dan kesejahteraan masyarakat dan kewibawaan pasukan, kewajipan asasi anggota Polis Diraja Malaysia adalah:

Memelihara Undang-undang dan Ketenteraman
Mengekalkan Keamanan dan Keselamatan Malaysia
Mencegah dan Mengesan Penjenayah
Menangkap dan Mendakwa Pesalah-Pesalah; dan
Mengumpul Risikan Keselamatan.
Kalau berhimpun secara aman itu dikategorikan sebagai "jenayah" maka gua anggap Negara Malaysia berada dalam masalah yang paling kronik. negara Malaysia tidak lagi selamat. Mana-mana negara yang berada dalam keadaan selamat, pasti rakyatnya bebas berhimpun secara aman.

Negara Mesir yang sedang bergolak pun tidak mengkategorikan peserta mana-mana perhimpunan dinegara itu sebagai "Penjenayah".
Mana-mana perhimpunan di Negara Malaysia akan berada dalam keadaan aman seandainya pihak Polis Diraja Malaysia mematuhi "Ikar" yang dilafaz ketika dilantik memegang amanah, Visi dan Misi Polis Diraja Malaysia akan tercapai sekiranya semua anggota Polis Diraja Malaysia mematuhi apa yang digariskan dalam Seksyen 3 (3) Akta Polis 1967.

Pelancaran Himpunan BERSIH 2.0 di Dewan Perhimpunan Cina Selangor dan Kuala Lumpur berjalan dalam keadaan aman dan teratur. Tiada ucapan dari wakil-wakil NGO dan Parti Politik yang mengajak kita kepada keganasan.

Selesai Majlis Pelancaran Himpunan BERSIH 2.0, tetamu yang hadir dihidangkan dengan paluang gendang... Tiada bunyi mercun, tiada majlis pembakaran dan tiada sessi pijak-pijak gambar Pimpinan Kerajaan atau lain-lain NGO. semuanya berjalan dalam keadaan aman dan buktinya ialah - Tiada laporan dalam mana-mana Media Perdana.

Kalau ada lapor dalam Media Perdana, pasti ada yang tak baik berlaku. Kita sedia maklum.

Sebelumnya, pihak "NGOk" PERKASA telah mengadakan Perhimpunan "Gerak Aman" dan PERKASA mengugut akan berhimpun pada tarikh yang sama dengan Himpunan BERSIH 2.0 dan bersedia untuk menyekat Himpunan BERSIH 2.0 DENGAN APA CARA SEKALIPUN..!

Majlis Himpun "Gerak Aman" diakhiri dengan pembakaran gambar Ambiga dan juga sessi pijak-pijak gambar Ambiga... ini tidak agresif pada pandangan PenChaChai UMphorNO. Kalau bakar gambar Pimpinan Pakatan Rakyat atau siapa-siapa yang pro Pakatan Rakyat - ianya tidak ganas.

Kalau bakar gambar Pimpinan Kerajaan - Ini adalah tindakan ganas yang tidak boleh diterima akal dan ini WAJIB ditahan dibawah akta zalim ISA.

Betul-betul Negara Babi dibawah pemerintahan UMphorNO/Babi Negara.

Sebelum gua lupa... dekat bawah ni gua print screen artikel dari blog puak PenChaChai Militan UMphorNO/Babi Negara.
Kenyataan dekat atas ni tidak dikategori sebagai ganas sebab ianya datang dari sa-ekor Babi hitam.

~TPU~

No comments: