REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, April 29, 2013

Hak Rakyat Johor Tak Hilang Tapi Duit Kroni Akan Melayang

Pengerusi BN Datuk Seri Najib Razak memberi amaran bahawa "rancangan besar" yang diatur kerajaan BN mungkin akan hilang sekiranya Pakatan Rakyat mengambil alih pentadbiran negeri itu.
Beliau berkata demikian dalam sidang media pagi ini apabila ditanya mengenai 'cara Johor' yang sering disebut oleh pemimpin BN negeri itu untuk meraih undi.

Najib berkata ia merujuk kepada dasar inklusif yang digunakan semasa pentadbiran Datuk Abdul Ghani Othman selama 18 tahun sebagai menteri besar.

Beliau menjelaskan, cara pentadbiran di negeri kelahiran Umno itu adalah sederhana dan bertolak ansur.

Katanya, Umno menjaga kesemua kelompok masyarakat dan memberi contoh kerajaan memberi bantuan kepada sekolah Cina.

“Dengan cara kepemimpinan dan dasar yang digunakan BN di Johor, ia membawa kepada keamanan dan kestabilan politik yang lama,” katanya.

Najib juga meminta rakyat negeri itu mengambil kita faktor berkenaan apabila membuang undi kelak.

Dalam ucapannya kepada kira-kira 2,000 orang penyokong dalam satu perhimpunan sebelum itu, Najib turut menyatakan perkara sama.

Soal yang pokok ialah, kita mesti tubuh kerajaan yang kuat. Bila kita tubuh kerajaan yang kuat, insya-Allah, ini Datuk Ghani Othman minta ini, boleh?

“Tubuh kerajaan kuat dulu, baru kita boleh bercakap. Kalau tiada kerajaan yang kuat kita tidak boleh bercakap, betul?,” katany yang disambut dengan laungan “Betul” oleh para hadirin.

~MK~

No comments: