REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, April 22, 2013

Wajib Sokong PAS Dan Pakatan Rakyat

Nadwah ulama dan NGO Islam akan diadakan pada 23 April ini di Kolej Universiti Insaniah, Alor Setar bagi menolak fitnah Umno.

Penasihat Majlis Nadwah, Tuan Guru Haji Salleh Musa, kumpulan ulama dan NGO terbabit telah bermesyuarat bagi menyatakan pendirian dalam menempuh Pilihan raya Umum ke-13 (PRU13).

Mesyuarat itu diadakan pondok beliau, Madrasah Ar-Rahmaniah, Sik.

Beliau berkata, keputusan mesyuarat pada 17 April lalu akan dibentang dalam majlis umum di Kuin itu bermula jam 2 hingga 5 petang.

“Masyarakat dijemput hadir beramai-ramai,” ujar beliau.

Jelas beliau, tujuan Nadwah Ulama dianjurkan bagi menolak fitnah ulama Umno yang mengeluarkan Fatwa Haram Sokong PAS dan PKR.

“Nadwah ulama akan melantik wakil dari setiap pertubuhan akan bentang kertas kerja menyatakan Wajib Sokong PAS dan Pakatan dengan dalil-dalil dan isu-isu yang tidak pernah dibincang umum sehingga masyarakat terpedaya dengan tipu helah Umno sehingga ada ulama yang gagal memahami isu terpengaruh dengan Umno,” jelas beliau lagi.

~harakahdaily~

No comments: