REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, April 15, 2013

Pakatan Rakyat Boleh Tawan Perak Semula

Imran Abd Hamid Calon KEADILAN Parlimen Lumut (P74), Laksamana Pertama (B) Imran Abdul Hamid yakin mampu menawan kerusi berkenaan berdasarkan sambutan hangat penduduk setempat dalam setiap ceramah Pakatan Rakyat di kawasan itu.

Beliau berkata, KEADILAN dan Pakatan mempunyai peluang cukup baik dalam Pilihan Raya Umum 5 Mei untuk menguasai semula Perak dan merampas Parlimen Lumut daripada Umno BN.

“KEADILAN lebih banyak menerangkan kandungan Manifesto Rakyat dalam program yang dianjurkan di samping turut menumpu kepada isu berkaitan TLDM (Tentera Laut Diraja Malaysia).

“Fokus kita adalah kepada anggota TLDM yang masih berkhidmat dan bersara,” kata mantan Ketua Staf Logistik Markas Armada TLDM itu.
Tambah Imran, kegagalan pengurusan atasan memberi kebajikan yang baik kepada anggota menyebabkan ramai anggota tentera hilang kepercayaan terhadap kepimpinan BN.

“Pakatan menjanjikan 20 ekar tanah pertanian dan dua lot tapak rumah kepada pesara tentera.
“Bukan janji kosong kerana janji ini semuanya termaktub dalam Perintah Majlis Angkatan Tentera 1973,” kata Imran yang bersedia menunggu hari pencalonan Sabtu ini untuk menggempur Lumut sepenuhnya.

Dalam Pilihan Raya Umum 2008, calon KEADILAN, Suwardi Sapuan tewas kepada calon BN dari MCA, Datuk Seri Kong Cho Ha, yang menang dengan majoriti 298.

~keadilandaily~

No comments: