REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, April 13, 2013

Memaksiatkan Remaja Impian Murujib Untuk Menang

NONEMenjelang pilihan raya umum 5 Mei ini, Datuk Seri Najib Razak mengorak langkah memikat sokongan golongan belia menerusi program hiburan dan penampilan selebriti industri hiburan dan sukan tanah air.

Bertempat di Bukit Jalil petang tadi berlangsung satu program dinamakan 'Suara Generasiku' yang dianjurkan NGO Gerakan Belia Gagasan 1Malaysia (GBG1M) dan menampilkan perdana menteri sementara itu sebagai tetamu kehormat.

Program itu membariskan selebriti tempatan sebagai penyeri majlis - di antaranya adalah One Nation Emcee (ONE), Adira AF, Black Mentor, Aqasha, Radhi OAG, pemain badminton Hafiz Hashim dan pelumba kereta Fairuz Fauzy.

Ketibaan Najib sekitar jam 4 petang disambut dengan lagu 'Inilah Barisan Kita' yang dinyanyikan dengan lantang oleh kira-kira 3,000 orang belia yang memenuhi Dewan Seri Putera, Stadium Bukit Jalil.

Mereka turut memegang pemidang kecil bertulisan 'I Love BN' dan 'I Love PM' dan bersorak gembira sewaktu menyambut ketibaan Najib.

Menemani Najib petang tadi adalah isterinya Datin Seri Rosmah Mansor serta dua anaknya, Ashman dan Nooryana Najib.

Turut kelihatan adalah bakal menantu lelakinya dari Kazakhstan, Daniyar Nazarbayev yang memakai baju T putih bertulisan 'I Love My PM'.

Najib kemudian merasmikan program tersebut yang disifatkannya sebagai "platform bagi anak muda menyuarakan suara mereka dalam pembangunan politik, ekonomi, sosial, sukan, kesenian, dan hiburan".

Beliau turut mengambil peluang dengan berikrar untuk mendukung dan menunaikan harapan golongan muda sekiranya terus diundi dalam pilihan raya umum akan datang.

NONE"Saya sebagai ketua kerajaan menjanjikan bahawa segala harapan generasi muda hari ini akan kita tunaikan sekiranya kita dapat mandat yang baru daripada rakyat nanti," katanya.

Majlis kemudian diteruskan dengan tayangan video menjelaskan inisiatif 'Suara Generasiku' dan persembahan nyanyian dari selebriti-selebriti yang hadir.

Hadirin turut mengambil kesempatan bersalam dengan Najib dan isterinya sewaktu beliau bergerak meninggalkan majlis.

Sebahagian yang lain pula tidak melepaskan peluang bergambar dengan selebriti yang hadir.

Presiden GBG1M, Shahrul Nasrun Kamaruddin yang ditemui selepas majlis menjelaskan kehadiran selebriti industri hiburan tempatan itu bukan satu perakuan kepada kempen BN tetapi mereka adalah contoh teladan bagi menarik lebih ramai golongan muda untuk bersuara terus kepada kerajaan menerusi platform 'Suara Generasiku'.

~MK~

No comments: