REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, April 12, 2013

Khalid Salah 3 Murujib Salah 6

Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) telah menyenaraikan pelanggaran utama tatalaku kerajaan sementara oleh Kerajaan Pakatan Rakyat Selangor selepas pembubaran Parlimen dan Dewan Undangan Negeri (DUN).

Ini termasuk:
  • Pada 4 April, Menteri Besar sementara, Tan Sri Khalid Ibrahim menyampaikan bonus RM300 kepada kakitangan negeri, sehari selepas pembubaran Parlimen;
  • Tambahan peruntukan RM2.46 juta untuk program keselamatan kejiranan pada 5 April;
  • Penduduk kampung di Bestari Jaya diberi hakmilik tanah dan Khalid menawar untuk membantu mereka yang tidak mampu untuk membayar premium.
"(Ia adalah) sama seperti membeli undi," bidas Irene Fernandez - pengerusi bersama jawatankuasa khas BERSIH yang memantau pelanggaran pilihan raya - yang telah berjanji untuk mendedahkan kepada awam pelanggaran pilihan raya oleh semua parti yang bertanding dalam pilihan raya umum ke-13.

Jawatankuasa itu juga menyenaraikan tuduhan 'membeli undi' oleh kerajaan pusat sementara:
  • Pengumuman Perdana Menteri sementara, Datuk Seri Najib Tun Razak tentang pembangunan Cyberjaya yang bernilai RM6 bilion;
  • Najib mengedarkan 22,000 topi keledar kepada penyokong BN untuk digunakan semasa berkempen;
  • Peruntukan RM5.1 juta untuk sekolah-sekolah Cina di Kedah;
  • Memperluas kad diskaun 1Malaysia kepada pesara kerajaan;
  • Penggunaan kenderaan Jabatan Penerangan di majlis BN;
  • Timbalan Perdana Menteri sementara, Tan Sri Muhyiddin Yassin menjanjikan komputer riba untuk setiap pelajar.
Ditubuhkan selepas pembubaran Parlimen, jawatankuasa khas BERSIH itu memantau kerajaan pusat dan semua kerajaan negeri - yang telah menjadi kerajaan sementara sehari selepas pembubaran Parlimen dan DUN masing-masing.

~MK~

No comments: