REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, October 17, 2011

Belanjawan Najib Untuk Beli Undi PRU13 Mac 2012

Belanjawan Najib telah pun dibentang kepada Parlimen minggu lepas. Sekarang ini dalam proses perbahasan. Tampaknya seperti Belanjawan tersebut akan diluluskan.

Setakat yang Tulang Besi nampak, belanjawan Najib cuma penuh dengan pemberian wang "one-off"(sekali sahaja). Pemberian seperti:

a. RM500 untuk semua isi rumah yang berpendapatan kurang dari RM3000

b. RM 100 untuk semua pelajar yang berusia antara 6-16 tahun

c. RM200 voucher kepada pelajar2 IPT

d. RM3000 kepada pesara tentera yang telah terlibat semasa Darurat (TERIMA KASIH ABANG MAT SABU)

MALANGNYA, belanjawan Najib TIDAK:

a. Menurunkan harga minyak walaupun harga minyak dunia telah turun dan subsidi tidak dipotong.

b. Tidak menurunkan harga barang makanan dan minuman yang semakin menaik. Ini kerana semua bahan makananan di Malaysia dikendali oleh kroni-kroni akibat perlesenan oleh kerajaan UMNO.

c. Tidak menurunkan harga kereta kepada harga pasaran dan bukan harga palsu akibat dari undang2 UMNO dan Barisan Nasional. Rakyat terpaksa membeli kereta dengan harga yang setara dengan harga rumah. Hutang rakyat Malaysia tetap tinggi dan semakin tinggi.

d. Tidak menurunkan harga rumah yang semakin lama semakin mahal

e. Tidak menaikan bilangan pekerjaan yang berada dalam keadaan genting sekarang ini.

f. Tidak menurunkan tarif elektrik yang dinaikkan UMNO baru-baru ini

g. Tidak menurun hutang peribadi rakyat Malaysia (kredit kad dan pinjaman pribadi) yang semakin menaik akibat kenaikan kos angkara pemerintahan UMNO/BN.

h. Tidak mengawal dan melawan korupsi dan kronisma. Belanjawan Najib terus menjamin kekayaan dan keuntungan atas angin kepada bisnes milik kroni dan UMNOPUTRA.

Sememangnya Najib Tun Razak tidak ada kredibiliti. Dia hanya mengekalkan kuasa dengan menabur wang. Dia sedar dia tidak mempunyai kredibiliti sebagai pemimpin.

Seorang yang tidak pernah hidup susah walau sehari dalam hidup beliau tidak mungkin mampu menjiwai penderitaan yang ditanggung rakyat Malaysia.

Oleh kerana belanjawan ini hanya berkuat kuasa 1 Januari 2012, maka ramai menjangka PRU-13 adalah pada March 2012.

~Tulang Besi~

No comments: