REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, October 28, 2011

Patut UMporNO Takut Kalah Kalau Guna Dakwat Kekal

Gambar di atas adalah gambar Sheikh Racheed Ghanooshi, pemimpin Parti Islam En Nahda yang baru memenangi pilihanraya Tunisia.

Jelas, apabila digunakan dakwat kekal, semua orang berpuas hati dan gembira dengan keputusannya.

Hasilnya Parti Islam Ennahda yang selama ini difitnah, ditekan, disiksa, dibuang negara dsbnya berjaya memenangi pilihanraya umum yang adil yang pertama dalam sejarah Tunisia.

Mengikut laporan AlJazeera English Online memetik sumber2 dari Parti AnNahda sendiri melaporkan:

The moderate Islamist party al-Nahda has claimed that it has won more than 30 per cent of seats in Tunisia's 217-member consitutent assembly, following the country's historic election.

"The first confirmed results show that al-Nahda has obtained first place nationally and in most districts," the party's campaign manager, Abelhamid Jlassi, said at a news conference, citing al-Nahda's own election observers' reports.

The party's claim came ahead of an announcement by the country's independent election commission, in which it was to offcially declare results for overseas seats.

Bagi Tulang Besi, ia membuktikan teori yang selama ini berlegar-legar di kalangan pejuang2 ISlam, yakni diktator2 yang dilantik dan disokong penjajah diperlukan untuk mengekang kemenangan Islam.

Sekiranya berlaku pilihanraya yang adiil, maka parti Islam sudah pasti akan menang dengan gemilang mengalahkan parti-parti sekular.

Sama seperti di Malaysia. PArti barua penjajah, yakni UMNO, diletak oleh penjajah bagi memastikan parti ISlam tidak boleh mengambil tampuk pemerintahan Malaysia.

Dan selama memerintah, UMNO telah menggunakan berbagai-bagai kaedah yang zalim dan menipu untuk kekal memerintah sert mengekalkan polisi penjajah yang anti Islam.

Patutlah UMNO takut sangat dengan penggunaan dakwat kekal.

~Tulang Besi~

No comments: