REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, October 24, 2011

Tiada Agama Dan Bangsa Sebab Kita 1 Malaysia Tajaan APCO-UMporNO

Presiden Ikatan Muslimin Malaysia (Isma), Abdullah Zaik Abdul Rahman, mendakwa terdapat konspirasi pihak tertentu bagi menghapuskan identiti bangsa, status agama dan gelaran Bin atau Binti daripada MyKad sekarang.

Beliau yang dipetik akhbar Berita Harian hari ini,berkata perkara itu didalangi oleh pihak tertentu secara halus, terancang dan berterusan.

“Sebenarnya adalah idea ini berasal dari Barat yang kononnya mampu menyelesaikan masalah perbezaan identiti bangsa, keturunan dan agama. Mereka mahu kita keluar dari fitrah manusia atau dengan kata lain tiada lagi status bangsa seperti Melayu, Cina dan India serta agama.

“Namun, kesannya anak zina atau zuriat dilahirkan tanpa ikatan perkahwinan mengikut hukum syarak pun boleh didaftarkan secara sah, sekali gus menghancurkan institusi kekeluargaan serta akidah umat Islam di negara ini,” katanya dipetik akhbar itu.

Abdullah juga dilaporkan berkata idea kesamarataan dan persamaan yang cuba diterapkan Barat di kalangan masyarakat Malaysia adalah satu bentuk penjajahan baru, kerana ia adalah satu pembohongan bertujuan menghancurkan identiti rakyat negara ini.

Dewan Pemuda PAS Malaysia hari ini telah menyerahkan memorandum bagi mendesak Kerajaan menubuhkan satu Suruhanjaya Siasatan Diraja untuk menyiasat penyelewengan pengeluaran kad pengenalan di negara ini.

Memorandum tersebut diserahkan oleh Ketua Dewan Pemuda PAS Malaysia, Nasrudin Hassan kepada Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Nazri Aziz di bangunan Parlimen, dengan ditemani beberapa orang AJKnya termasuk Pengerusi Pemulihan Demokrasi dan Mobilisasi dewan itu, Suhaizan Kaiat.

Penyerahan memorandum itu dilakukan menerusi Ahli Parlimen Kubang Kerian yang juga Naib Presiden PAS, Salahuddin Ayub sekitar jam 1.00 tengah hari.

Pada sidang media yang diadakan di lobi Parlimen, di sini, hari ini, Nasrudin berkata, Dewan Pemuda PAS Malaysia mempunyai bukti yang jelas mengenai 240 orang warga asing yang dirancang oleh pihak tertentu untuk diberikan kad pengenalan di Istana Dugang Country Resort di Kajang, Selangor pada 12 Oktober lalu.

Menurutnya, pihaknya turut mempunyai bukti terdapat 170,818 dalam Daftar Pemilih Induk (DPI) suku kedua 2011 yang mempunyai kod negara "71".

Katanya, berdasarkan semakan yang dibuat oleh pihaknya terhadap laman web JPN, tiada kod "71" disenaraikan sebagai kod rasminya.

"Oleh itu Pemuda PAS menganggap bahawa kod "71" adalah suatu kod warganegara yang tidak diketahui negara asal kelahirannya," katanya.

42.23 peratus atau 72,742 pengundi yang tidak diketahui negara asal kelahiran itu, jelasnya, adalah dari rumpun bangsa Cina iaitu Cina (71,252), Hokkien (521), Teochew (375), Cantonese (292), Foochow (135), Hainanese (119), Henghua (25) dan Hokchiu (23).

Katanya, 17.33 peratus atau 29,605 pengundi yang tidak diketahui negara asal kelahiran itu adalah dari rumpun bangsa India iaitu India (24,663), India Muslim (2,399), Punjabi (796), Sikh (639), Sri Lanka (346), Pakistan (328), Tamil (324), Tamil Sri Lanka (67), Telegu (21), Malabari (12) dan Bangladesh (10).

"Pengundi daripada bangsa Indonesia yang tidak diketahui negara asal kelahiran ini dipecahkan kepada bangsa Indonesia (4,942), Bugis (1,356), Jawa (872), Banjar (240) dan Boyan (58)," katanya.

Bagi pecahan mengikut negeri tempat mengundi pula, katanya, Selangor (29,758), Johor (28,164), Wilayah Persekutuan (17,548), Perak (16,680), Kelantan (15,345), Pulau Pinang (12,799), Sarawak (9,324), Sabah (8,590), Melaka (8,069), Negeri Sembilan (7,516), Pahang (6,495), Kedah (5,793), Terengganu (3,313) dan Perlis (941).

"Ini bermakna negeri Pakatan Rakyat termasuk Perak dan Wilayah Persekutuan mempunyai pengundi yang tidak diketahui negara asal kelahiran seramai 57.32 peratus atau 97,923 orang, iaitu satu jumlah yang cukup besar yang mungkin boleh menumbangkan kerajaan yang memerintah," katanya.

Pemuda PAS, katanya, telah membuat siri-siri pendedahan manipulasi pilihanraya selama dua bulan kepada pihak media dan hasilnya didapati terdapat ribuan kes kad pengenalan berkembar.

Menurutnya, pihaknya mempunyai bukti yang jelas mengenai perkara yang dibangkitkan itu yang melambangkan kecelaruan kerja yang terdapat dalam JPN.

"Kelemahan ini mungkin telah diambil kesempatan oleh pihak tertentu untuk memanipulasi data-data JPN," ujar beliau.

~MK~

No comments: