REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, October 5, 2011

Permit Teksi Persendirian Jika Sokong Bajet Pakatan

Pakatan Rakyat menjanjikan akan memberikan lesen dan permit teksi terus kepada pemandu teksi dan tidak lagi secara konsesi sebagaimana yang diamalkan sekarang.

Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim ketika membentangkan belanjawan 2012 Pakatan Rakyat berkata, kerajaan Pakatan juga akan mengesyorkan gaji minima RM1,100.

Di samping itu, elaun pendidik sebanyak RM500 sebulan akan diberikan sebagaimana yang dijanjikan dalam Buku Jingga sebelum ini.

Anwar juga berkata, Perdana Menteri Pakatan Rakyat tidak akan memegang jawatan Menteri Kewangan.

Anwar membentangkan cadangan Belanjawan 2012 Pakatan Rakyat tiga hari sebelum Perdana Menteri mengumumkan belanjawan 2011 Jumaat ini.

Belanjawan ini dinamakan Belanjawan Sejahtera Pakatan Rakyat manakala Datuk Seri Najib pula dilaporkan akan membentang satu belanjawan untuk meringankan bebanan penduduk kampung Jumaat ini.

Anwar membentangkan belanjawan ini di Bilik Taklimat, Aras 2, Bangunan Utama, Parlimen Malaysia mulai jam 1.30 tengahari tadi.

Turut serta adalah pemimpin kanan Pakatan Rakyat di samping para wartawan dan pegawai kerajaan.

~harakah~

No comments: