REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, November 2, 2011

Harussani Pernah Menyokong Pembunuhan Kejam di Memali

HIMPUN dan PERKASA mendewakan Mufti Perak dan menjadikan beliau simbol di dalam memerangi murtad.

Tahukah anda, orang yang sama telah berhempas pulas menyokong pembunuhan kejam Asy Syahid Ustaz Ibrahim Libya bersama beberapa yang lain di Memali pada tahun 1985.

Di bawah saya bawakan pengalaman pribadi Ustaz Ahmad Awang bersama Mufti Perak berkaitan dengan isu Memali ini:
"* Peristiwa 3: Tragedi Berdarah Memali 1985. Dalam mesyuarat khas Majlis Fatwa Kebangsaan, di mana TSHZ(Harussani) merupakan seorang anggota yang sangat aktif memberi pendapat bahawa mangsa Tragedi Memali, khususnya Asy-Syahid Allahyarham Ibrahim Mahmud (yang lebih dikenal dengan Ibrahim Libya) adalah merupakan kumpulan bughah (penderhaka) dan mereka tidak dianggap mati syahid. Maka wajib dimandi, dikafan dan disembahyangkan sebelum dikebumi. Anehnya sebahagian besar mufti-mufti dalam mesyuarat itu mencadangkan supaya nama mereka yang mati korban tragedi itu tidak perlu disebut dengan lafaz Allahyarham dengan alasan mereka itu penderhaka. Padahal, apabila mereka itu disembahyangkan, maka doa yang menjadi rukun solat jenazah itu adalah memohonkan rahmat dan keampunan kepada mereka yang disembahyangkan. Saya turut hadir dalam mesyuarat tersebut dan memberi hujah mengapa Allahyarham dan kumpulannya adalah mati syahid. Akibatnya saya diusir keluar dari mesyuarat tersebut."
Soal Tulang Besi adalah bagaimanakah seorang Mufti seperti Harussani boleh diharapkan untuk memerangi murtad sedangkan beliau sanggup dilacurkan bagi menyokong agenda politik UMNO dalam peristiwa Memali.

Malahan, ada orang UMNO memberitahu Tulang Besi Harussani pernah mengeluarkan fatwa bahawa Presiden PAS adalah sesat kerana mengeluarkan "Amanat Haji Hadi".

Kena tipulah kamu semua di dalam HIMPUN kerana bergantung harap dengan seorang yang selama ini menjadi alat kepada parti sekular bernama UMNO.

Syukur alhamdulillah orang2 Islam di Malaysia tidak tertipu dengan HIMPUN dan agenda rahsia mereka, yakni menyokong UMNO.

~Tulang Besi~

No comments: