REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, November 23, 2011

KR1M Nak Bunuh Rakyat Malaysia Ke?

Apa ni reputasi Kedai Rakyat 1 Malaysia belum apa-apa dah tercemar. Dulu Murujib Haji Marlboro kata kedai ni murah dan sesuai dengan rakyat. Mangkuk ni dah guna ke produk dalam kedai ni. Barang-barang mamak Mydin memang lah murah tapi tak ada kualiti.

Bukan orang perseorangan yang buat ujian tapi Kementerian Kesihatan yang lakukan ujian mendapati sos tiram 1Malaysia yang dijual di kedai-kedai KR1M di seluruh negara, mencatatkan kandungan protein yang rendah daripada keperluan yang disyaratkan oleh undang-undang dan mencabuli  Akta Peraturan-peraturan Makanan 1985.
Sebelum ni rakyat beli di TESCO, Giant atau Carefour namun Murujib Haji Marlboro kena kencing dengan syarikat yang menggunakan perisa tiram bukannya sos tiram yang sebenar. Habislah hang Murujib Haji Marlboro woi.

Nampaknya yang tepuk tangan selepas ini ialah Cik Din yang mengintai untuk jadi PM. Yelah Cik Din pun dah veteran takkan tak nak merasa jadi PM? Dulu Cik Din juga yang jatuhkan Pak Lah. Siapa yang suruh kalau bukan Murujib Haji Marlboro. Sekarang Cik Din akan jatuhkan Murujib seperti yang dia lakukan pada Pak Lah.

Seperti kata Pak Brahim pendek semasa baling dadu dalam cerita Ali Baba Bujang Lapok... MARI KITA LIHAT SIAPA YANG KENAAAAA

No comments: