REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Sunday, November 6, 2011

Salam Aidil Adha Kepada Umat Islam Seluruh Dunia

Aku dan Metafora mengambil peluang mengucapkan Salam Aidil Adha kepada semua pembaca blog ini, sahabat-sahabat yang mengenali, para penyokong KEADILAN ISLAM di bumi Malaysia sehinggalah umat manusia seantero dunia yang beragama Islam.

Sesungguhnya pada hari ini merupakan hari kesyukuran kepada Allah disamping memperingati sejarah pengorbanan Nabi Ibrahim dan anaknya Nabi Ismail. Sebagaimana Nabi Ibrahim dan Nabi Ismail mentaati perintah Allah begitulah juga hendaknya kita mentaati perintah Allah dengan mengembalikan bumi Malaysia ini kepada kuasa rakyat.

Maksud yang tersirat perlu difahami oleh segenap lapisan masyarakat yang sayangkan Malaysia yang tercinta ini.

Tak kisahlah kalau nak membuat korban berpuluh-puluh ekor lembu tapi yang penting ada keikhlasan di dalam hati bukan untuk menunjuk-nunjuk kehebatan berkorban depan rakyat. Yang penting usahakan yang terbaik untuk dipamerkan kepada Allah seperti seperti sejarah pengorbanan Habil dan Qabil.

Kesempatan ini aku dan Metafora memhom maaf andai kata sepanjang penulisan ini ada terkasar bahasa tapi siapa yang makan cili dialah yang terasa pedasnya. Sama-samalah kita rakyat Malaysia membuat pengorbanan yang paling bermakna dalam sejarah negara kita iaitu memilih Pakatan Rakyat sebagai kerajaan Islam dalam PRU13 zkan datang. InsyaAllah.

No comments: