REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, May 21, 2011

KDN Ambil Tindakan Kepada Akhbar HARAM UMporNO

Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim menuntut Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammudin Hussein mengambil tindakan segera pada ADUN Kuang Abdul Shukor Idrus atas kesalahan memiliki dan mengedarkan akhbar haram Selangor Terkini.

Menurut pejabat menteri besar, Khalid telah menulis surat berhubung perkara itu kepada Hishammudin di mana kementerian itu kerana didakwa melanggar Seksyen 5(1) dan Seksyen (2) Akta Penerbitan dan Mesin Cetak 1984.

Menteri besar juga melalui suratnya bertarikh 13 Mei lalu menyatakan kekesalannya kerana Kementerian Dalam Negeri (KDN) dan Hishammuddin tidak berbuat apa-apa walaupun laporan polis sudah dibuat.

Kegagalan bertindak juga menyebabkan Peguam Negara tidak boleh mendakwa Abdul Shukor yang juga ketua penerangan Umno Selangor, kata kenyataan itu.

“Kegagalan KDN dan Hishammuddin bertindak secara efisyen menyebabkan akhbar haram ini dicetak dan diedar di Selangor tanpa sebarang sekatan.

"Saya percaya ia didalangi orang yang sama kerana muka ADUN Kuang terpampang di muka depan akhbar haram ini,” kata Khalid.

Khalid juga mendakwa terdapat juga laporan pada 6 Mei lalu dibuat terhadap Selangor Terkini selepas dua individu ditangkap ketika mengedarkan akhbar secara terbuka.

“Saya mengesa Hishammuddin memainkan peranan sebagai menteri dalam negeri dengan lebih berkesan, amanah, bertanggungjawab dan menjangkaui ideologi politik supaya keadilan dapat ditegakkan dan pihak yang didapati bersalah menerima hukuman setimpal,” kata Khalid lagi.

~MK~

No comments: