REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, May 16, 2011

KERAjaan Rosmah-Murujib Terketar-Ketar Nak Naikkan RON95

Menteri minyak Datuk Seri Ismail Sabri meminta rakyat tidak terkejut jika harga petrol RON95 dinaikkan tidak lama lagi. Alasan haram jadah yang tak logik diberikan ialah KERAjaan Murujib-Rosmah sudah tidak mampu lagi nak beri subsidi.

Inilah yang dikatakan slogan UMNO-APCO iaitu Rakyat DidaHULUkan untuk kenaikan harga minyak, Pencapaian DiuTAMAKan untuk ambil subsidi minyak beri subsidi kepada bini Murujib dalam program PERMATA lancau.

Tambahan pula PRU13 dah semakin dekat. KERAjaan UMporNO hanya tunggu lampu hijau dari mahkamah supaya ditangkap Anwar hidup-hidup, disumbat dalam penjara selama 10-20 tahun, disebat sampai lebam macam kena tumbuk dengan KPN Rahim Noor dulu.

Rakyat perlu buka mata menilai mana kepimpinan yang baik dan pemimpin bumNGOK yang jahat tahap barua. Walaupun Anwar tumbang kita akan pastikan ada lebih ramai Anwar yang akan menumpaskan bumNGOK dalam PRU13 nanti.

No comments: