REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, May 28, 2011

Nampak Sangat Pak Brahim Bodoh Dan Bangang

Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (PERKASA) Datuk Ibrahim Ali menepis pandangan bahawa beliau 'tidak boleh disentuh' walau sering mengeluarkan kenyataan 'menggemparkan'. Sebaliknya, Ibrahim percaya bahawa tiada tindakan dikenakan ke atasnya setakat ini kerana "tiada kes" yang didapati ke atas dirinya.

"Ibrahim Ali bukannya tidak boleh disentuh. Saya bukannya kalis undang-undang. Malah sultan sekalipun tidak kalis undang-undang," katanya lagi.

Ibrahim berkata demikian ketika ditanya berhubung pandangan berkenaan memandangkan menteri undang-undang, Datuk Seri Nazri Aziz sendiri telah menyatakan bahawa Ibrahim tidak perlu dikenakan tindakan.

Mengulas lanjut, Ibrahim yang pernah dua kali ditahan kerana bertindak sedemikian kerana akan hanya melahirkan 'hero'.

"Tengoklah seperti (ahli parlimen Batu) Tian Chua dan (MP Padang Serai) Gobalakrishnan," katanya lagi.

Tambahnya, golongan yang menyifatkan beliau sebagai 'tidak boleh disentuh' itu sebenarnya menghina undang-undang negara. Katanya lagi, Datuk Seri Anwar Ibrahim sebenarnya merupakan pemimpin yang 'tidak boleh disentuh' kerana masih mengulas mengenai kes yang dibicarakan di mahkamah.

Ibrahim mendakwa, tindakan Anwar dan pengikutnya dalam ceramah-ceramah yang diadakan itu "menghina mahkamah."

Anwar yang kehulu kehilir naik turun mahkamah dikatakan tidak boleh disentuh. Bangang betul YB Pasir Mas ni. Patutlah hanya layak jadi Presiden Katak Perkasa Yang Bangang.

~MK~

No comments: