REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Tuesday, January 25, 2011

Isu rampasan kuasa Perak di Tenang

PAS negeri Perak akan membawa isu rampasan kuasa oleh BN negeri itu, sepanjang tempoh kempen bagi Pilihan Raya Kecil (PRK) Dun Tenang yang masih berbaki enam hari sebelum hari pengundian 30 Januari ini.

Pesuruhjaya PAS Perak, Ustaz Abu Bakar Hussain berkata jentera PAS dari Perak akan masuk keseluruh kawasan yang ditetapkan untuk bertemu seramai mungkin pengundi bagi menjelaskan perkara itu yang sedang dikelirukan oleh BN.

“Kita yakin bahawa Umno BN Perak akan mengelirukan pengundi, berkenaan isu rampasan kuasa yang dilakukan mereka di perak sebelum ini.

"Oleh itu, kita akan pastikan jentera PAS Perak dapat memberikan penjelasan sebenar berkenaan kezaliman Umno BN merampas hak rakyat Perak,” katanya kepada Harakahdaily.

Beliau juga meletakkan harapan, petugas parti memainkan peranan bersungguh-sungguh bagi mematahkan setiap pembohongan dan propaganda yang dimainkan parti lawan berhubung isu di negeri Perak.

PAS Perak ditugaskan menjaga unit peti undi (UPU) Labis Tengah iaitu kawasan campuran majoriti Cina dan Melayu.

Sekurang-kurangnya 300 petugas dari Perak dihantar secara bergilir-gilir mengikut kawasan bertugas di PRK Tenang kali ini.

~harakah~

No comments: