REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, January 26, 2011

UMNgOk Gadaikan Islam Demi Undi Cina

Orang yang menulis itu adalah berpunca dari pengaruh ajaran UMNO yang sememangnya mahukan rakyat yang bukan Islam dan Islam agar menjauhkan diri mereka dari PAS. Lihatlah betapa hinanya mereka mencela hukum islam itu sendiri walaupun mengaku beragama Islam.- hanya Islam keturunan. itulah yang membezakan mereka itu dari kaum kafir dan kuffar.

UMNO sanggup melakakan sedemikian apabila begitu terdesak. UMNO mahu oramg-orang Islam mencotohi pimpinan mereka yang boleh bergaul bebas, ikut cara isteri pemimpin mereka seperti Rosmah Mansor (RM) yang boleh bersalaman dengan orang bukan mahram malahan berpelukan dengan Shahruk Khan, memeluk Dato' Lee Chong Wei sebagai tanda penghargaan apabila menang dalam pertandingan badminton dan menjadi juara. Lee Chong Wei yang masih dalam keletihan hampir lemas dipeluk oleh RM kerana kedua buah kelapa RM yang besar itu menghindari Lee Chong wei untuk bernafas.

Sharizat Jalil dan Rafidah Aziz tidak segan silu bersalaman dengan orang-orang yang bukan mahram Budaya itu yang diterapkan oleh UMNO, yang mendakwa bersalaman dengan sesiapa sahaja tiada menjadi satu kesalahan kerana mereka mengamalkan Islam moden Bukan cara Islam PAS yang dilihat telah jauh ketinggalan zaman.

Malang sekali, Maj Gen (B) Datuk Jamil Khir, Menteri Di Jabatan Perdana Menteri hingga kini masih membisu mengenai isu hukum bersalaman dengan orang bukan mahram. Adakah beliau tidak dibenarkan bersuara dan jangan sesekali berada dikhalayaak ramai serta menjauhi dan tidak terperangkap oleh wartawan. .

Ini isu yang besar dan perlu penerangan yang jelas. Mana mufti-mufti. Tiada siapa pun mufti yang berani bersuara memperjelaskan perkara yang dibangkitkan ini. apakah mereka itu menganggap ianya isu yang remeh.

Orang-orang bukan Islam perlu diberi penjelasan yang meluas supaya ia tidak lagi berbangkit "once for all" Kemana menghilangnya 40 ulamak muda UMNO ???? Itu yang membingungkan.

Wahai barua-barua UMNO, barua-barua menteri UMNO, timbullah dari persebunyian dan bersuaralah memperjelaskan akan hukum bersalaman antara orang yang bukan mahram itu akan apakah hukumnya dalam Islam.

Jangan hanya pentingkan politik semata. Jika UMNO mengeluarkan fatwa bahawa hukum bersalaman dengan orang bukan mahram itu harus atau dihalalkan, berterus teranglag, janga berselindung.

Sekurang-kurangnya rakyat tahu pimpinan dan ahli UMNO itu rupanya terlalu bangang sangat tentang hukum hakam Islam dan hanya pandai dan bijak menguruskan pembangunan negara dan menguruskan ekonomi, tidak lebih dari itu.

~para_jump101~

No comments: