REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Thursday, March 31, 2011

BumNgok Dah Termakan Fitnah 'DNA'

Ketua umum PKR, Datuk Seri Anwar Ibrahim dikehendaki hadir ke ibu pejabat polis bagi merakamkan kenyataannya berhubung kekecohan pada sebuah perhimpunan 25 Mac lalu apabila polis dikatakan cuba menyuraikannya.

Menurut naib presiden PKR, N Surendren, polis menyerahkan notis semalam dan berkata siasatan akan dijalankan mengikut Seksyen 4 (1) Akta Hasutan 1948 dan Seksyen 27 (5) Akta Polis 1967 kerana berhimpun tanpa permit.

Surendren mendakwa siasatan ke atas Anwar dijalankan dengan niat jahat dan dengan jelas bermotifkan politik.

Ia juga adalah contoh salah guna kuasa yang paling ketara,” katanya.

“Kami tuntut siasatan tidak berasas ini dihentikan segera dan semua yang betanggungjawab memulakannya dibawa ke muka pengadilan kerana salah guna kuasa, tidak kira setinggi atau sepengaruh mana mereka itu,” katanya dalam satu kenyataan.

Perhimpunan Jumaat lalu yang sepatutnya adalah majlis pelancaran kempen DNA (Datuk Najib Altantuya) yang dihadiri kira-kira 1,500 orang di Taman Melawati, Hulu Kelang, berjalan lancar sehingga polis campur tangan ketika Anwar sedang betucap.

Hadirin yang tidak puashati dengan arahan supaya Anwar berhenti berucap bertindak membaling kerusi, botol air, bata dan kayu ke arah anggota polis anti-rusuhan.

Pada satu ketika, apabila anggota polis menghampiri pentas, para penyokong mula berkumpul di situ dan enggan memberi laluan.

Anggota Unit simpanan persekutuan (FRU) kemudiannya menggunakan perisai untuk menolak mereka yang menutup laluan.

Bagaimanapun, Anwar dan timbalannya Azmin Ali, yang juga ahli parlimen Gombak, dibawa beredar dari pentas, tetapi orang ramai yang kelihatan marah tetap berkumpul di situ.

Akibat kekecohan itu, tiga anggota Angkatan Muda Keadilan (AMK) ditahan polis.

~MK~

No comments: