REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, March 5, 2011

Tiga Serangkai Sebagai Bangkai bUMNgOk

Pada mulanya bila tengok badut sarkas ke2 bUMNgOk iaitu Ummi HangPiDa bagi ceramah tertanya-tanya juga mana perginya badut sarkas bUMNgOk no. 1?

Korang tau tak siapa dia? Alah yang tukang cari kotak-kotak lama nak jual dapatlah 2-3 kupang habuan rasuah jadi barua dan pencacai bUMNgOk. Ganjarannya dapat jadi senaTAK parti PerKatak.

Tapi rupanya last minit ni datang juga mangkuk hayun ni. Yelah ke mana tumpahnya ludah balaci-balaci bUMNgOk kalau tidak dijilat oleh pencacai Ezam. Ye tak? Yelah sambil dengar ceramah yang boring ludah sana ludah sini. Jangan risau akan ada pencacai yang akan jilat dan sedut semua sekali dengan kahak hijaunya.

Bermula ceramah dengan Pak Brahim yang telah ditarik balik oleh Sultan Kelantan sebab sendiri mau ingatlah, tukang karut Pasir Mas Kelantan ni memang tak boleh dilawan dengan mana-mana Tok Dalang. Pasir Mas tu kan jauh giler dari bandar Kota Bharu jadi duduk bawah tempurung.

Bila dengar seruan hujan ke Kerdau ni mulalah lompat sana, lompat sini nak panggil hujan turun. Walaupun raja katak ni tak dibayar oleh bUMNgOk tetapi dah jadi kewajipannya yang muka tak malu bertanding atas tiket PAS lawan bUMNgOk kemudian dah menang masuk parti Bini Najib.

Memang tak ada pendirian teguh katak macam ni. Katak pisang kat belakang rumah aku pun ada pendirian. Sebab dah hijau tetap setia dengan parti hijau. Ini bukan katak biasa ni, katak puru yang bergerutu badan. Katak puru biarlah masuk bUMNgOk sebab tak guna sekupang pun kat pakatan rakyat.

Macam Ezam jugalah biarlah pencacai ni masuk bUMNgOk. PKR pun dah tak larat nak galas bewak hidup ni. Lidah bercabang asyik keluar air liur jer. Heee geli aku tengok. Macam bewak komodo lah pulak. Ezam ni baru keluar dari dalam kotak rahsianya. Jadi tak tahulah sangat hal-hal dunia ni. Sebab tulah badut sarkas no2 bUMNgOk lebih cepat datang dari pencacai ni.

Tak jadi hairan sangat bila Raja Gelek datang dalam ceramah bUMNgOk. Biasalah dalam bUMNgOk ni banyak rajanya. Raja Tempe ada, Raja Gelek ada, Raja Judi ada, Raja Skandal pun ada. Macam-macam ada betul tak Ananda Krishna?

Kalau PAS bawa Brader Bob Lokman dalam ceramah bUMNgOk bawa Raja Gelek Daud Kilau menari. Nasib baik tak bawa CT yang menyokong bUMNgOk. Kalau macam tu PAS kena bawa Amy Seacrh lah buat konsert selepas ceramah. Konfom penuh ceramah dengan anak-anak muda.

Apapun menjelang esok pengundian, semuanya makin terdesak. Walaupun bUMNgOk meramalkan boleh menang di Felda-felda yang hampir bankrap, namun lawan tetap lawan. Kita pejuang Keadilan Islam tak pernah tewas dalam perjuangan walaupun kita kalah dalam PRK dan PRU.

Seperti kata DS Anwar, Membujur Lalu Melintang Patah. Perjuangan mesti diteruskan walaupun risikonya berada di depan mata. Kerana itulah semangat pejuang Keadilan Islam yang murni.

Tahniah kepada para pengundi yang memangkah Pakatan Rakyat di Kerdau dan Merlimau seterusnya seluruh Malaysia pada PRU13 nanti.

No comments: