REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, March 2, 2011

Rosmah Bini Solehah

Kempen di Kerdau, Pahang agak meriah kerana kebetulan diadakan di negeri Murujib atau PM yang sinonim dengan Perdana Menteri dan lebih sinonim dengan aku iaitu PERGI MAMPUIH. Biasalah walaupun Kerdau tu banyak FELDA yang menyumbang undian kepada bUMNgOk namun seperti yang ditakdirkan hanya keajaiban Allah PAS boleh menang di Kerdau.

Katanya Rosmah (Bini Najib) ni memang popular dikalangan bini solehah bagi suami mithali macam Murujib ni. Yelah pergi rasmikan fesyen ISLAM yang dedah sana dedah sini. Pergi pula ke Dubai dengan menghabiskan wang rakyat untuk tidur semalam RM100k.

Walaupun penat baru balik dari Labuan sebab nak tengok untuk dapatkan ILHAM LADUNI samada boleh ke tak nak umum tarikh PRU13 kalau BULAN tak nampak. Kalau BULAN nampak konfom Murujib pengsan sebab Murujib ni fobia dengar perkataan BULAN atau benda bulat macam BULAN. Kalau botak macam Nazri botak halussssss lagi hancus.

Jadi alkisahnya Rosmah ni yang merupakan bini solehah pun menemani suami mithalinya ke hulu ke hilir. Ada korang pernah tengok bini Cik Din ke hulu ke hilir teman laki dia. Takkanlah bini Cik Din bukan isteri solehah kot.

Sebenarnya Rosmah Bini Najib ni gatal pungkoq nak naik helikopter. Mangkuk ni ingat duit bapak dia ka yang tanggung atau duit Murujib kalau bukan duit rakyat. Kalau betul berjiwa rakyat sangat naik lah kenderaan awam ka berjalan kaki ka naik lanca lagi bagussssss.

Apapun tindakan Rosmah bini Najib ni teringat la pulak aku pada Tun Dr Siti Hasmah yang merupakan isteri solehah bekas PM Cik Det yang selalu menemani suaminya ke luar negara. Mungkin beliau sayangkan Cik Det dan nak bermanja-manja. Alhamdulillah aku doakan semoga berkekalan sehingga ke akhir hayat.

Tapi Rosmah ni lain sikit perangai cipan dia. Murujib ke luar negara barua ni ikut. Murujib dalam negara barua ni ke luar negara juga. Macam mana nak kira tu. Kalau shopping tak perabih duit rakyat jangan ceritalah.

Jadi senang saja aku nak cakap. Kalau Rosmah ni bini solehah Murujib, pesanan Nabi Muhammad satu sahaja untuk muslimah. Tutuplah aurat dulu sebelum nak mengaku bini solehah. Sebab apa bila mampuih nanti malaikat tanya kenapa tak tutup aurat?

Barua ni akan bagi jawapan dengan selamba bewak Murujib tak suruh pun. Jadi Murujib juga yang kena balun. Jadi di mana solehahnya Rosmah sebagai bini solehah Murujib? Woiiiii Rosmah tepuk dada tanya iman bukan tepuk dada tanya pungkoq hang.

No comments: