REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, July 18, 2011

Keputusan undian tajuk Amaran Rakyat

Peratus keputusan undian tajuk Harakah ‘Amaran Rakyat’ telah meningkat lagi kepada tahap 97.14 peratus atau 1,189 daripada 1,224 undian bersetuju dengan tajuk tersebut.
Terdapat 32 undian (2.61%) yang tidak bersetuju dan juga 3 undian (0.93%) yang berkecuali.

Sebelum ini, jumlah undian melebihi 1,000 pengundi hanya berlaku 2 (dua) kali sahaja iaitu bagii tajuk 'Sejuta Sokong Bersih 2.0' yang mendapat 1,644 undian dan tajuk 'Putar Belit Najib' yang mendapat 1,061 undian.

Untuk melihat keputusan terperinci terhadap undian semasa dan yang telah dilakukan sebelum ini, boleh terus kepada link http://myharakah.net/polls.php

Mulai semalam, undian dilakukan terhadap tajuk muka depan Harakah wajarkah perkataan ‘Memang Kejam’ ekoran demonstrasi Bersih 2.0 pada 9 Julai lepas digunakan sebagai tajuk berita utama.

Undian ini terbuka kepada semua pembaca dan mereka boleh mengundi sekali sahaja sama ada untuk setuju atau tidak setuju atau tidak pasti dengan pilihan tajuk berkenaan.

Untuk membuat undian tinjauan@harakah, boleh terus kepada link http://myharakah.net.

No comments: