REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Monday, July 18, 2011

Pembantu Shabery Chik yang Ditangkap Memberi IC Pada Pendatang

Shabbery Chik ada buat tuduhan kononnya:

“Itu sebabnya mereka menggunakan Bersih untuk mempertikaikan pengadil tentang kemungkinan kekalahan mereka,” kata Shabery ketika berucap membuka perhimpunan agung tahunan ke-12 Kelab Umno Luar Negara hari ini.

“Mereka akan kata sistem (pilihan raya) ada cacat (dan) penggadil (iaitu Suruhanjaya Pilihan Raya) pula tidak betul,” kata beliau.

Tulang Besi mendapat satu laporan polis berkaitan dengan pemberian MyKad kepada pendatang asing dari Cambodia dan Myanmar.

Laporan Polis tersebut boleh dibaca di sini:

Sewaktu penangkapan ini berlaku, sebuah kereta berplet kerajaan juga telah ditahan. Gambar kereta tersebut:
 Dalam kereta tersebut dijumpai banyak dokumen. Tapi yang jelas menarik perhatian adalah orang yang membawa kereta tersebut. Sila lihat sendiri:

Adakah Ahmad Shabery Chik juga terlibat dalam aktiviti menipu dalam pilihanraya?

~Tulang Besi~

No comments: