REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Thursday, July 21, 2011

Rakyat mahu tukar kerajaan

Ketua Sekretariat Pakatan Rakyat Perak, Drs Khalil Idham Lim berkata, mood rakyat terutamanya generasi belia sudah muak dan tidak percaya lagi dengan janji kosong pemimpin BN.

Beliau menyatakan sebagai mengulas mengenai perkembangan terkini pemimpin Umno yang menyatakan bahawa mereka sedia berubah menjadi sebuah parti yang menerajui pemerintahan negara menerusi politik baru yang lebih merakyat.
“Bagi saya kenyataan tersebut adalah kenyataan terdesak Umno di penghujung hayatnya kerana sebenarnya rakyat bukan menagih janji Umno BN berubah, kerana mereka sedang menunggu untuk menukar kerajaan dalan PRU akan datang kepada Pakatan Rakyat,” ujarnya kepada Harakahdaily.

Katanya, kerdasarkan mood rakyat terutamanya generasi belia dan muda mudi khususnya yang mudah terdedah dengan maklumat yang secara terus dari media baru, mereka sudah muak dan tidak percaya lagi dengan janji kosong dari pemimpin BN.

“Generasi ini menolak sebarang bentuk penipuan yang secara terang-terangan, generasi ini juga celik terhadap kezaliman yang berlaku khususnya mengenai apa yang sebenarnya telah berlaku di Kuala Lumpur pada 9 Julai baru-baru ini,” ujarnya yang juga Adun Titi Serong.

Beliau menambah, walaupun usaha ke arah manipulasi video oleh Umno BN yang cuba menayangkan kepada rakyat Malaysia bahawa yang ganas bukan polis tetapi usaha mereka itu sia-sia.

Menurutnya, Umno BN mengambil masa hampir dua minggu untuk menyediakan bahan bukti palsu berbentuk video bertujuan membohongi rakyat untuk dipamerkan kepada rakyat bahawa polis tidak ganas.
Padahal, ujarnya rakyat telah melihat sendiri video keganasan polis (Umno BN) terhadap rakyat pada malam 9 Julai tersebut melalui internet, jika benar video itu palsu, mustahil kesemua video itu siap dalam masa setengah hari sahaja.

“Kerajaan Umno BN adalah ‘hantu’ yang suka berbohong perlu dilenyapkan dari lanskap politik negara menjelang PRU 13 nanti, perbanyakkan doa kepada Allah SWT supaya kezaliman Umno BN lenyap dengan kadar segera insya Allah,” ujarnya.

~harakah~

No comments: