REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, September 17, 2011

Balai Polis Bukit Kepong Tidak Diserang oleh PKM

Benar. Ini kerana Parti Komunis Malaya bukanlah sebuah pasukan tentera. Mereka adalah sebuah parti politik.

Adapun Balai Polis Bukit Kepong diserang oleh pasukan dari "Tentera Pembebasan Nasional Malaya"(TPNM)

TPNM sememangnya ditubuhkan oleh Parti Komunis Malaya (PKM). Namun, apa yang penting adalah syarat penyertaan TPNM tidak memestikan ahli pasukan ini menjadi ahli Parti Komunis Malaya.

Dengan kata lain, tidak semestinya mereka yang berjuang di dlaam TPNM ini adalah ahli Parti Komunis Malaya.

Ia sama seperti perjuangan menentang pendudukan tentera Jepun di Malaya oleh MPAJA. MPAJA adalah tentera yang ditubuhkan oleh Parti Komunis Malaya. Namun, di dalam MPAJA ini digabungkan sesiapa sahaja dari berbagai bangsa untuk menentang British.

Maka, benarlah kata-kata Abang Mat Sabu serta adik kepada Mat Indera.

Bahawasanya, Mat Indera tidak pernah menjadi komunis mahupun menjadi ahli Parti Komunis Malaya.

Adapun yang disertai oleh Mat Indera adalah "Tentera Pembebasan Nasional Malaya"(TPNM) yang menggabungkan sesiapa sahaja yang membenci British atau mahu menghalau British dari tanah air Malaya ini.

Juga, syarat menyertai tentera ini tidak mewajibkan ahli-ahlinya mempercayai ideologi komunis.

Tidak dinafikan TPNM ini ditubuhkan oleh Parti Komunis Malaya. Namun, tidak boleh juga dikatakan setiap orang yang menyertai TPNM itu adalah mereka yang berideologi komunis.

Ini lah yang tidak difahami oleh ahli2 sejarah boneka UMNO ataupun mereka-mereka yang kononnya mahu mempertahankan propaganda UMNO.

Tulang Besi juga hairan. Mengapa Balai Polis Bukit Kepong itu dipertahankan oleh UMNO? Bukankah Balai Polis itu milik kerajaan British? Bendera yang berkibar di balai polis tersebut pada masa ianya diserang adalah bendera British (Union Jack), bukan bendera Johor atau bendera MAlaysia ataupun bendera Sang Saka Merah Putih.

Ertinya, Balai Polis Bukit Kepong pada masa itu adalah sebahagian dari pos tentera British. Maka, ketaatan mereka yang didalam balai itu adalah kepada King George VI.

Kita mengasihani anggota polis yang terkorban sewaktu peristiwa itu. Mereka tidak lain dari korban kekejaman British yang menggunakan anak-anak Melayu untuk mempertahankan kepentingan mereka di Malaya.

Tetapi, kita tidak boleh nafikan bahawa Balai Polis tersebut adalah milik kerajaan British dan bukannnya kerajaan Tanah Melayu, Malaya ataupun milik Baginda Sultan Johor.

Tulang Besi juga menasihatkan mereka yang beriye2 membuat deklarasi Bukit Kepong baru-baru ini supaya mengibarkan bendera Union Jack sewaktu membuat deklarasi tersebut. Jangan cuba mengubah sejarah dan mendakwa polis di Bukit Kepong adalah hero. Melayu2 yang terbunuh itu adalah mangsa bukan hero.

~Tulang Besi~

No comments: