REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, September 9, 2011

Balas Dendam JAIS pada Khalid kerana Isu DUMC

Maklumat ni, Tulang Besi dapat dari dalaman JAIS. Samada benar atau tidak terpulang kepada tuan/puan pembaca untuk menilainya.

Secara mudahnya, JAIS cukup marah dengan Khalid Samad. Tindakan Khalid Samad tidak memberi sokongan kepada Hasan Ali dalam isu serbuan gereja DUMC amat menyukarkan JAIS.

Sumber Tulang Besi memberitahu, ramai di dalam JAIS yang terlibat dalam serbuan itu menyalahkan Khalid Samad sebagai faktor utama sokongan dari umat Islam tidak padu.

Disebabkan Khalid Samad, ramai umat Islam yang ragu-ragu terhadap motif JAIS di dalam menyerbu Gereja DUMC.

Maka, atas sikap hendak balas dendam, JAIS mengeluarkan waran tangkap ke atas Khalid Samad kerana memberi tazkirah. Padahal, arahan tauliah ini hanya untuk kuliah dan khutbah, bukan tazkirah.

Ertinya, di situ lagi JAIS sudah tidak jelas samada Khalid Samad bersalah atau tidak. Namun, Khalid tetap ditangkap demi kerana dendam kesumat JAIS terhadap beliau.

Maka, benarlah kata Dato Mustafa Ali. Serbuan JAIS ke atas DUMC adalah didalangi UMNO. Kalau tidak, nescaya Khalid Samad tidak akan ditangkap dan didakwa di atas tuduhan yang sangat tidak jelas ini.

~Tulang Besi~

No comments: