REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Saturday, September 17, 2011

MahaFiraun Sahkan Pemimpin Awal UMNO Adalah Barua British

Dr Mahathir dilaporkan berkata:

"Kita secara teknikal tidak pernah terjajah. Apa yang kita lakukan adalah sultan-sultan memutuskan untuk menjemput British datang ke mari dan menasihatkan mereka mengenai cara mentadbir negeri. Dalam kata itu, kita tidak dijajah.

"Seperti di Pulau Pinang, kita dibayar supaya memberikan mereka stesen untuk berdagang... Tetapi hakikatnya, apabila British berada di sini, mereka beroperasi seolah-olah kita dijajah.

Ertinya, apabila British boleh memberi arahan kepada Raja-Raja Melayu dan arahan tersebut terpaksa dipatuhi, ertinya KITA TELAH TERJAJAH.

Mengikut sejarah, pemimpin2 UMNO seperti Dato' Onn, Tunku Abdul Rahman, Tun Razak Hussein, Kapten Hussein Onn dsbnya menjadi PEGAWAI2 KERAJAAN NEGERI yang mana pentadbiran kerajaan2 negeri ini kesemuanya mengikut telunjuk British.

Maka, pemimpin2 awal UMNO kesemuanya boleh dikategori sebagai "BARUA BRITISH". Ini disahkan sendiri oleh Dr Mahathir Mohammad.

Juga, sekiranya kita mahu mengikut pendapat Dr. Zainal Kling dan Prof Khoo Kay Kim, maka wajiblah kita membatalkan sama sekali sambutan MERDEKA setiap 31 Ogos. Pengecualian boleh diberikan kepada negeri Melaka, Pulau Pinang dan Singapura kerana mereka2 ini adalah dikenali sebagai "Negeri-Negeri Selat"

Apa pun, kita telah ditipu. Orang2 yang dilatih, dibela dan dijaga oleh British telah ditabal sebagai hero kemerdekaan. PAdahal, pemimpin2 awal UMNO tidak pernah mengangkat satu jari pun menentang British sebelum Merdeka. Apatah lagi untuk menentang British bagi mendapat kemerdekaan.

Hakikatnya, rakyat Malaysia telah tertipu selama ini. Kita telah dinafikan maklumat sebenar siapa hero2 kemerdekaan kita.

~Tulang Besi~

No comments: