REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, June 24, 2011

BERSIH 2.0: Dengan Nama Allah...

"Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.

“puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.

“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."

SMS dekat atas diterima oleh kebanyakan politikus, wartawan media dan orang perseorangan. nampaknya ramai yang nak kena bunuh. majoritinya adalah orang-orang yang menyokong BERSIH 2.0.

Gua yakin yang menghantar sms tersebut ialah sa-ekor MeLAYU sebab bangsa lain yang Rasis tidak akan membenci seorang yang berbangsa India atau Cina. penghantar sms juga adalah sa-orang Islam sebab seorang yang beragama Hindu tidak akan menghina agamanya, seorang Kristian juga tidak akan menghina agamanya.

Penghantar sms berkemungkinan besar adalah sa-ekor MeLAYU beragama Islam yang seumur hidupnya hanya pandai membaca Bismillahirrahmannirrahim tanpa faham akan maksud bacaannya.

Hari ini gua ingin mengajar 1 ilmu yang baik untuk kita fahami dan kita amalkan sebagai seorang Muslim. Ini adalah ilmu yang sepatutnya semua orang Islam tahu dan amalkan sebaik sahaja kita mengucap 2 kalimah syahadah iaitu Asyhaduanllailahaillallah, wa'asyhaduannamuhammadurrasulullah.

Dalam ajaran Islam yang suci, kita diajar supaya membaca Bismillahirrahmannirrahim atau dalam bahasa Melayunya berbunyi "Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang".

Ramai antara kita (gua yakin) sekadar membaca sahaja tanpa faham kenapa kita sebagai umat Islam diajar supaya berbuat demikian... jadi kita cuma baca sahaja. macam burung kakaktua. kita jadi Muslim yang bodoh sebab kita tidak menimba ilmu.Muslim yang tiada ilmu ialah Muslim yang bodoh.

Nama Allah ada 99 kesemuanya dan dari 99 nama-nama Allah, tidak ada 1 pun yang membawa maksud yang tidak baik.

Apabila kita membaca kalimah Bismillahhirrahmannirrahim, ingatlah 99 sifat-sifat Allah yang baik-baik kesemuanya dan percayalah dengan yakin bahawa Allah itu Maha Pengasih lagi Maha Menyayangi.

Jadi makanlah dengan sifat-sifat Allah yang baik-baik, makanlah dengan penuh sifat pengasih dan penyayang. berjalanlah dengan sifat-sifat Allah yang baik-baik, berjalanlah dengan penuh sifat pengasih dan penyayang.

Kalau berniat untuk menyertai Perhimpunan BERSIH 2.0 pada 9hb. Julai, 2011 nanti, keluarlah dan mulai setiap langkah anda dengan kalimah Bissmillahrrahmannirrahim, Dengan nama Allah yang Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

Gua rasa agak tension bila menaip artikel dalam keadaan skima. hahaha...

Pendek cerita la beb... Lu nak bikin apa-apa pun, amalkan membaca Bismillahirrahmannirrahim dan buatlah dengan sifat-sifat Allah yang semuanya baik-baik belaka, buatlah dengan penuh perasaan kasih dan sayang.

Allah tak buat benda-benda jahat beb... yang buat benda-benda jahat tu Setan dan Iblis je.

Yang kerja hantar sms macam orang tak de agama (gua ada kenalan Free Thinker, tak de pegangan agama tapi tak de la gila babi macam tukang hantar sms tu) gua rasa bukan orang Islam, bukan penganut lain-lain agama dan bukan jugak Free Thinker.
Mungkin penghantar sms tu sebelum hantar sms dia baca Dengan nama Iblis yang Maha Penjahat lagi Maha Pendendam. jadi sms dihantar dengan penuh keSyaitanan dan Keiblisan. hahaha...!!!

Tapi gua yakin Polis tak kan tangkap penghantar sms tu sebab walaupun dia tak de agama, dia tetap penyokong UMNO.

~TPU~

No comments: