REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, June 24, 2011

Video Lucah: "Lu Langsi, Lu Mati"

Gua tak terkejut langsung bila Trio Datuk T dihadapkan ke Mahkamah atas pertuduhan menayangkan Filim Lucah dan dari awal memang gua dah agak Trio Datuk T akan menghadapi pertuduhan di Mahkamah atas kes tersebut.

Gua jugak tak terkejut apabila Trio Datuk T dikenakan denda sebanyak RM5,500.00 (Ringgit Malaysia Lima Ribu Lima Ratos Ringgit) jumlah keseluruhan yang membabitkan 3 individu berbanding dengan denda RM3,000.00 (Ringgit Malaysia Tiga Ribu) yang dikenakan terhadap pemandu bas yang melakukan kesalahan yang hampir sama.

Gua tak nak ulas tentang sikap Dabel Stended Mahkamah dalam membuat keputusan sebab sejak 10 tahun lepas, gua sudah mula menerima "Realiti Real Politik" di Malaysia dan gua harap majoriti rakyat Malaysia sudah mula faham akan keadaan ini.

Mungkin bagi kebanyakan rakyat Malaysia yang berada dalam kelompok Politikus, perkara ini sangat-sangat tidak adil. manakan tidak... Politikus Pro KERAjaan akan menerima hukuman yang sangat-sangat ringan jika melakukan sebarang kesalahan jenayah manakala Politikus Berhaluan Kiri (Pro Pembangkang) akan menerima seberat-berat hukuman sekiranya melakukan kesalahan jenayah malah ada antara Politikus Berhaluan Kiri (Pro Pembangkang) menerima hukuman atas kesalahan yang tidak pernah dilakukan.

Bagi gua ini adalah perkara biasa.

Mungkin ada yang mempersoalkan hukuman yang telah diputuskan oleh Hakim Mahkamah terhadap tertuduh dalam kes tersebut dan gua yakin bentuk hukuman yang telah diputuskan akan dibandingkan dengan kes lain yang melibatkan individu yang lain.

Dari segi "impak", kesalahan yang Trio Datuk T dilihat lebih besar kerana mereka menayangkan video tersebut kepada ramai individu dan ianya menjadi tajuk perbualan dan perdebatan sehingga hari ini. video tersebut juga sehingga kehari ini menjadi model beberapa pihak Pro KERAjaan bagi menjatuhkan lawan masing-masing.

"Impak" yang terjadi daripada tayangan Filim Lucah yang ditayangkan oleh seorang Pemandu Bas beberapa minggu lepas pula sangat kecil kerana ianya hanya ditayangkan kepada seorang penonton dan sampai hari ini, tak siapa tahu Filim Lucah jenis apa yang telah ditayangkan oleh Pemandu Bas terbabit... Dalam Youtube tiada diupload.

Entah-entah Filim Lucah yang Pemandu Bas tu pasang cuma Filim Lucah membabitkan Binatang mengawan.

Soalnya ialah ini negara Malaysia. Kalau lu nak menikmati keadilan, lu tak boleh berada dalam kelompok Berhaluan Kiri atau Pro Pembangkang. Pengiktirafan hak-hak sebagai rakyat Malaysia hanya akan dinikmati oleh golongan terpilih dan "Golongan Terpilih" ialah mereka-mereka yang menyokong KERAjaan... Tak kiralah yang mentadbir KERAjaan tu bagus atau tak. Lu peduli apa..?

Sikit pencerahan - Kerajaan adalah 1 institusi pentadbiran yang mentadbir sesebuah negara dalam sistem Demokrasi dan Kerajaan akan bertukar menjadi KERAjaan sekiranya sistem Demokrasi telah bertukar menjadi sitem DemoCrazy akibat manipulasi pihak yang diangkat sebagai pemerintah dalam pilihanraya sesebuah negara Demokrasi Kuku Besi.

Kalau nak bincang lebih lanjut atas tajuk DemoCrazy memang akan banyak makan masa dan akan membabitkan banyak pihak. jadi gua tak nak bincang... Kalau nak bincang jugak, boleh adakan 1 forum terbuka.

Balik pada tajuk asal tapi gua ringkaskan...

Masing-masing pembaca boleh tengok Kad Pengenalan masing-masing kemudian tengok pada ruangan "Warganegara". Pastikan dekat situ tertulis "Malaysia". Kalau dekat ruangan tu tertulis "Malaysia", korang cuba sebut - Saya Sayang UMNO/BN dan ulang sebanyak 53 kali.

Kalau lu rasa sangat-sangat berat nak sebut perkataan "Saya Sayang UMNO/BN" walaupun sekali, lu orang jangan harap la nak terima keadilan dalam negara Malaysia sebab Realiti Real Politik di Malaysia dah banyak berubah sejak 20 tahun lepas.

Tiada keadilan kepada lu orang kalau lu orang berada dalam kelompok Berhaluan Kiri atau Pro Pembangkan.

Tapi kalau korang boleh sebut "Saya Sayang UMNO/BN" sebanyak 53 kali atau lebih, korang jugak jangan harap sangat akan terima keadilan di Malaysia sebab Realiti Real Politik di Malaysia bukan jugak milik total korang.
Keadilan di negara sebenarnya tak de bro... Pemerintah Negara Malaysia cuma ada 1 polisi di negara Malaysia - "Lu Langsi, Lu Mati...!!!"

~TPU~

No comments: