REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, June 22, 2011

SPR Bangang Ingat Rakyat Bodoh Piang

Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) bersedia mengadakan pertemuan dengan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) dengan syarat gabungan tersebut membatalkan perhimpunannya pada 9 Julai ini, kata pengerusinya, Tan Sri Abdul Aziz Mohd Yusof.

"Kita bincang tetapi dengan syarat begitulah, tetapi jika nak mengadakan demonstrasi dan jumpa kita hanya sebagai "rubber stamp" atau alasan sahaja, tidak ada maknalah.

"Pada saya, demonstrasi itu tidak menyelesaikan sebarang masalah. Pindaan undang-undang tidak akan terjadi dengan sendirinya kerana demonstrasi, atau permohonan mereka akan diterima, tidak mungkin," katanya kepada pemberita di pejabatnya di Putrajaya.

Hah..! Ini janji dari Suruhanjaya Penipu Rakyat. kalau termakan dengan janji ini, bukan saja Pimpinan Himpunan BERSIH 2.0 yang kena bodoh, tapi seluruh rakyat Malaysia bakal kena perbodoh dan 1 dunia akan ketawakan rakyat Malaysia yang bodoh sebab kena perbodoh dekat penipu..!

Jangan lupa apa yang berlaku dalam Pilihanraya Umum ke-12, 1 ketika Suruhanjaya Penipu Rakyat umumkan bahawa mereka akan menggunakan Dakwat Kekal dalam Pilihanraya Umum ke-12. Berjuta-juta wang rakyat dihabiskan untuk membeli Dakwat Kekal yang bakal digunakan dalam Pilihanraya Umum ke-12.

Disaat-saat akhir ketika Pilihanraya Umum ke-12 mahu diadakan..? Penggunaan Dakwat Kekal dibatalkan dengan alasan yang anak babi baru beranak pun tak boleh nak terima. Berjuta-juta wang rakyat kemudiannya dibazirkan selepas Dakwat Kekal yang "dikatakan" telah dibeli dimusnahkan begitu sahaja.

Berapa kali nak jadi BANGANG...???

Ada siapa-siapa pernah tengok Dakwat Kekal yang dibeli Suruhanjaya Penipu Rakyat dulu..? Kemana sebenarnya wang rakyat bernilai berjuta-juta ringgit dihabiskan..?

~TPU~

No comments: