REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Wednesday, August 17, 2011

Bagaimana Bahan Siasatan JAIS Boleh Terdedah kepada Blogger2

Hairan, sungguh hairan. Bahan siasatan JAIS ini adalah rahsia. Laporan JAIS juga rahsia. Malahan, JAIS tidak mahu bertemu PAS atas alasan siasatan masih belum selesai dan segala butir siasatan adalah rahsia.
Namun, bagaimanakah blogger2 UMNO yang bertaraf kaki fitnah dan pembohong boleh mendapat salinan rakaman video serbuan JAIS ke DUMC?

Bukankah salinan rakaman video itu bahan bukti yang sepatutnya dirahsiakan oleh JAIS?
Tidakkah ini menguatkan lagi teori bahawa JAIS bertindak di DUMC di bawah telunjuk UMNO.

Fakta menunjukkan, Pengarah JAIS serta Exco Agama sendiri tidak tahu menahu berkaitan serbuan itu. Namun, pihak Polis Diraja Malaysia di bawah pimpinan Hishamuddin Tun Hussein tahu akan serbuan itu.

Tapi, Tulang Besi bersyukur juga rakaman ini dikeluarkan sekarang. Apa yang Tulang Besi nampak hanyalah beberapa orang Islam yang menghadiri makan malam di sebuah dewan yang bukan GEREJA.

Itu sahaja. Tidak bijak UMNO mendedahkan video tersebut kerana tidak nampak bukti permurtadan yang didakwa oleh UMNO dan JAIS selama ini.
~Tulang Besi~

No comments: