REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, August 12, 2011

SPR Jangan Cabar Kesabaran Rakyat

Rasanya dah hampir sebulan blog ini dan blog-blog lain termasuk portal-portal Media Alternatif mendedahkan pelbagai bukti kepincangan didalam Daftar pengundi yang telah dikeluarkan oleh pihak SPR dan "kununnya" telah disahkan oleh JPN kesahihan maklumat yang terdapat didalamnya melalui apa yang dipanggil "link".

Setakat hari ini, pihak JPN dan SPR hanya menjawab satu isu sahaja iaitu kes Mismah. Lain-lain kes yang didedahkan langsung tidak mendapat respon seperti yang diharapkan dari JPN dan juga SPR.

Pihak KERAjaan dan kuncu-kuncunya pula akhir-akhir ini telah mula mencuba mengalih perhatian Rakyat malaysia dengan mengalihkan isu Daftar Pengundi kepada isu Serbuan ke Gereja. Strategi itu nampaknya hampir-hampir berjaya.

Blog-blog pro KERAjaan langsung sudah tidak membincangkan atau menafikan kenyataan-kenyataan dan bukti-bukti yang didedahkan berkenaan dengan Daftar Pengundi sebaliknya sudah mula beralih arah kearah membincangkan isu Murtad.

Tiba-tiba blogger-blogger pencarut berubah menjadi para Alim-Ulama, Ustaz-Ustaz dan Sufi-Sufi yang sangat-sangat cintakan Agama Islam padahal dalam masa yang sama kalau dibuka blog mereka, dapat dilihat tayangan Video Lucah mendahului posting-posting Islamik mereka.

Nampak macam Khurafat Kafir Quraisy Muqarab yang mengucap 2 Kalimah Syahadah yang dalam masa yang sama, tangan kanannya sedang meraba kemaluan pelacur manakala tangan kirinya menggoncang-goncang kemaluan sendiri di khalayak ramai.

Strategi yang sama telah digunakan setiap kali ada isu-isu besar yang gagal ditangani oleh pihak KERAjaan dan cara paling baik untuk mengalih pandangan Rakyat Malaysia ialah dengan menimbulkan 1 isu keagamaan. Agama Islam terancam (kununnya).

Padahal untuk menangani isu Murtad, caranya sangat-sangat mudah dan pihak KERAjaan sememangnya mempunyai kuasa mutlak untuk melakukannya sekiranya mereka benar-benar berminat untuk menangani isu Murtad.

Gubal sahaja Akta Murtad dan semuanya akan selesai... Apa masalahnya..?

Blog ini akan terus mendedahkan kepincangan dalam Daftar Pengundi yang ada sekarang dan pendedahan seterusnya akan dilakukan tepat jam 9:00 pagi nanti.

Kami akan terus mendedahkan bukti-bukti yang ada dan kami juga berharap agar pihak-pihak lain mengembleng tenaga dan masa menghebahkan segala bukti-bukti yang telah didedahkan dan bakal didedahkan pada umum sehingga pihak JPN dan SPR mengambil tindakan memBERSIHkan Daftar Pengundi dan mengemaskini semua maklumat dalam Jabatan masing-masing.

Jika pihak JPN dan juga SPR masih gagal untuk mengemaskini dan memBERSIHkan maklumat-maklumat dalam Data mereka, tunggu sahaja BERSIH 3.0 dilancarkan dan kali ini kami sudah tidak berminat untuk berkumpul dijalan-raya di tengah-tengah Bandaraya Kuala Lumpur.

Ada baiknya kita berkumpul dan berkampung di perkarangan Ibu-Pejabat JPN dan SPR sehingga perkara ini selesai.

Jangan dicabar kesabaran Rakyat.

~TPU~

No comments: