REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, August 12, 2011

Pengerusi SPR, Pengarah JPN Dan Menteri Dalam Negeri Semuanya Pencacai UMporNO

MyKad bernombor 591023-02-5794 milik Papathy a/p Chandran seperti yang kita lihat diatas telah pun dituntut oleh tuan-punya MyKad tersebut seperti yang disemak di laman Website JPN.

Terima kasih kepada JPN kerana telah berjaya mengeluarkan Kad Pengenalan bermutu tinggi atau "MyKad" kepada pemohon. Ini dapat memudahkan Rakyat Malaysia melakukan pelbagai urusan rasmi termasuk mengundi.

Khabarnya MyKad keluaran JPN ini adalah kad canggih yang mempunyai pelbagai ciri-ciri keselamatan yang rasanya tak perlu kita persoalkan lagi.

Berbeza dengan Kad Pengenalan lama kita yang tidak dapat menyimpan apa-apa Data didalamnya, MyKad dapat menyimpan pelbagai data termasuk Nombor Lesen, No Kad bank dan lain-lain.

Pemunya MyKad diatas juga pada satu ketika dulu pernah menggunakan Kad Pengenalan berkualiti biasa yang bernombor 6840801. Buktinya dapat dilihat dari semakan Daftar pemilih dibawah.

Rupanya Papathy a/p Chandran mempunyai 2 MyKad. MyKad pertama bernombor 591023-02-5784 dan MyKad kedua beliau bernombor 591023-02-5014.

Hasil semakan MyKad kedua beliau di Laman Web JPN:

Rasanya MyKad kedua beliau masih belum dituntut dan beliau diminta untuk membuat rujukan di cawangan JPN yang berdekatan dengan beliau dan ini bermakna MyKad ke-2 beliau masih berada di JPN.
Tak perlu ulas panjang lebar. Individu ini telah disahkan sebagai pengundi berdaftar dan beliau layak untuk mengundi di 2 Parlimen yang berbeza dan beliau layak untuk memilih siapa yang beliau berkenan untuk mengisi 2 kerusi Parlimen dan 2 kerusi DUN.

JPN dan SPR masing-masing sibuk berkhalwat. Pengarah JPN gentel telur Pengerusi SPR, Pengerusi SPR gentel bulu jubor Pengarah JPN. Menteri Dalam Negeri mungkin tengah gentel kemaluan Anuar Zain.

~TPU~

No comments: