REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Sunday, August 14, 2011

Pengerusi Dan Timbalan Si Penipu Rakyat (SPR) Berpenyakit Mental

Ketua Dewan Pemuda PAS Pusat, Nasrudin Hassan menyeru rakyat akan berperanan sebagai 'hospital awam' untuk mengeluarkan sijil 'tidak layak urus pilihan raya' kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR).
Ini kerana sistem pilihan raya negara ini katanya mengalami kepincangan sangat teruk dibawah kendalian SPR seperti yang didedah banyak pihak. Sehubungan itu katanya, seluruh rakyat disaran terus membongkar penyelewengan dan salah laku SPR dalam mengendalikan pilihan raya khususnya menjelang PRU ke-13.

"Saya selaku Ketua DPPM mengarahkan semua jentera pemuda PAS di semua peringkat khasnya kawasan dan negeri untuk mempertingkatkan tindakan membongkar penyelewengan dan mendedah salah laku SPR, agar rakyat segera menyedari bahawa sistem pilihanraya negara kita pincang teruk setelah dikendalikan oleh SPR yang telah hilang kelayakan mengurus.

"Rakyat mesti menjadi "Hospital Awam" untuk mengeluarkan sijil "Tidak Layak Urus Pilihanraya" kepada SPR ekoran kini SPR sedang mengidap "down sindrom" yang kritikal," katanya.

Beliau mengulas beberapa pendedahan membabitkan pendaftaran penduduk tetap sebagai pengundi yang kemudiannya ditukar status menjadi warganegara. Ianya juga termasuk pembongkaran wujudnya pengundi klon yang membolehkan seoran individu mengundi dua kali.

Jelasnya, SPR kian hilang status kelayakan untuk mengendalikan sistem pilihanraya negara secara adil, telus dan saksama.
Runtuhnya nilai integriti dan lunturnya tahap kepercayaan rakyat terhadap SPR bukan berdasarkan graf persepsi tetapi berdasarkan statistik berfakta dan memiliki bukti nyata serta pengakuan saksi seperti dalam kes mengundi dua kali dan manipulasi undi pos.

Ekoran pendedahan berterusan itu juga, Umno BN katanya terpaksa mengunci mulut dan SPR hilang nilai integriti dan kebolehkepercayaan terhadap badan pengendali pilihan raya yang juga anak emas Umno itu kini luntur.

Teraju SPR perlu diganti

Beliau juga membidas jawapan standard yang dikeluarkan oleh SPR melalui pengerusinya bahawa apa yang didedahkan Pakatan Rakyat itu merupakan kesilapan manusia sewaktu memasukan data dalam sistem.
Sekiranya SPR mempunyai tenaga manusia yang sering melakukan kesilapan serupa ujarnya, pengerusi dan timbalannya mesti mengambil tanggungjawab dengan meletakkan jawatan segera dan SPR mesti dipimpin oleh manusia yang berkualiti tinggi, berintegriti dan bertanggungjawab.

"SPR yang ada pada hari ini mesti dibubarkan segera. Saya merayu dengan segala kerendahan diri sebagai rakyat biasa kepada Ke Bawah Duli Yang Maha Mulia yang di Pertuan Agong agar merombak SPR dan membuat perlantikan baru dengan diserahkan amanah suruhanjaya ini kepada mereka yang layak, berintegriti serta benar-benar telus dan bebas dari kawalan Umno dan BN atau mana-mana parti politik yang bertanding.

"Saya bersumpah dengan nama Allah swt Tuhan Yang Maha Adil lagi Maha Bijak, bahawa saya dan seluruh anak muda khasnya pemuda-pemuda PAS tidak rela menyertai pilihanraya umum yang ke 13 akan datang berwakil "wali" kan SPR yang ada pada hari ini," tegasnya.
~harakah~

No comments: