REFORMASI KAJANG

Fatwa Mutakhir Yusuf Qaradawi mengenai Konspirasi 2 terhadap DSAI

Pembongkaran Video Seks DSAI




Pengakuan YB Johari Abdul Tentang Video Seks Eskay

Pembatalan penggunaan dakwat 'indelible' (tidak terpadam) akan selama lamanya memahat tulisan PENIPU DAN MUSUH RAKYAT di dahi lebar Pengerusi SPR. Sifat MUNAFIK yang amat keji ini mengundang kemarahan dan kekecewaan yang menggunung di kalangan pengundi pengundi. Memang kita sedia maklum mengharapkan ketelusan daripada SPR samalah seperti mengharap gajah dapat melepasi mata jarum.


Bukankah UMNO sendiri lahir dari perhimpunan2 HARAM memprotes Malayan Union yang telah diadakan seluruh Malaya ada tahun 1946.

Kalau hendak menunggu permit, maka tidak lahirlah UMNO kerana tidak mungkin Polis pada masa itu akan memberi permit kepada perhimpunan2 yang membawa kepada lahirnya UMNO.

Oleh sebab itu, penentangan UMNO terhadap BERSIH 2.0 adalah satu bentuk KEMUNAFIKAN yang tersangat besar.



Mufti Perak Sanggah Sumpah Laknat Eskay









Friday, August 26, 2011

Hebatnya Taktik Anwar Melawan Fitnah SayFOOL UMporNO

Kita semua maklum, kes yang beliau hadapi adalah kes fitnah liwat Saiful Bukhari Al Kazzab.

Sebelum perbicaraan bermula, Anwar mempunyai 3 pilihan:

1.0 Memberi keterangan dari sebagai saksi dan boleh disoal balas oleh Pendakwaraya

2.0 Memberi keterangan "from the docks" - tidak boleh disoal balas oleh pendakwaraya

3.0 Berdiam diri

Anwar Ibrahim memilih pilihan kedua. Yakni memberi keterangan tanpa boleh disoal balas oleh Pendakwaraya.

Bagi Tulang Besi, ini adalah tindakan yang terssngat bijak oleh Anwar Ibrahim.

Buat apa Anwar mahu membiarkan kenyataan beliau disoal balas oleh Pendakwaraya yang terbukti pro kepada UMNO?

Pendakwaraya dalam kes ini telah membuktikan kepada seluruh dunia mereka tidak berminat kepada keadilan. Mereka cuma menjalankan konspirasi UMNO untuk memfitnah, mengaibkan serta memenjarakan Anwar Ibrahim.

Kes yang sebegitu lemah dan daeef seperti ini sepatutnya telah ditarik balik sekiranya Pendakwaraya berminat menjalankan keadilan.

Begitu daeefnya nilai kes ini sehingga pendakwaraya menetapkan dakwaan yang bercanggah dengan kenyataan Saiful Bukhari Al Kazzab.

Saiful kata beliau dipaksa oleh Anwar namun Pendakwaraya menyatakan perlakuan liwat berlaku dgn sukarela. Sesama mereka pun tak boleh nak buat keputusan yang betul. hahahaha

Namun, masih diteruskan demi kepentingan politik Najib dan UMNO, khususnya. Mereka-mereka ini ingat dosa memfitnah Anwar ini tidak akan dibalas oleh Allah SWT samada di dunia mahupun di akhirat.

Jelas, mereka yang terlibat dalam fitnah ini adalah mereka yang tiada iman kepada ALlah mahupun hari Akhirat serta Alam Barzakh.

Jadi, apa perlu Anwar Ibrahim membiarkan diri beliau disoalbalas oleh pendakwaraya yang jelas mahu memfitnah serta mengaibkan beliau.

Lupakah kita perangai pendakwaraya yang tidak mahu menyerahkan segala bahan bukti berkaitan kes ini? Laporan polis Saiful yang asal pun sampai sekarang masih belum diserahkan kepada Anwar.

Tak hairanlah mengikut kajian Merdeka Center, tak sampai 20% rakyat Malaysia percaya tuduhan Anwar meliwat Saiful Bukhari Alkazzab.

Syabas Anwar Ibrahim atas kebijaksanaan kamu.

~Tulang Besi~

ps Sumpah Saiful adalah sumpah palsu. Mana mungkin Saiful diliwat kalau lubang jubor Saiful tak kena tembus? Hukum Allah SWT dihina sewenangnya akibat kes fitnah#2 ini.

Laknat Allah SWT ke atas kamu yang dibelakang fitnah#2 ini. AMINNN!!!!!!

No comments: